Opel v Česku začíná nabízet sportovní variantu Insignie. Ta se vzdává označení OPC a také není tak brutální jako předchůdce s těmito písmeny. Místo toho si říká GSi - legendárním označením starších modelů.|Opel Insignia GSi

Opel v Česku začíná nabízet sportovní variantu Insignie. Ta se vzdává označení OPC a také není tak brutální jako předchůdce s těmito písmeny. Místo toho si říká GSi - legendárním označením starších modelů.|Opel Insignia GSi

Liftback označený Grand Sport začíná na částce 1.014.900 korun.  Tehdy s benzinovým motorem 2.0 Turbo s výkonem 260 koní. Dvakrát přeplňovaný diesel je o dvacet tisíc dražší. Obě motorizace se standardně vážou k pohonu všech kol a osmistupňové automatické převodovce. Kombi Sports Tourer je vždy o 25 tisíc dražší. Při využití značkového financování si odečtěte 30tisícovou slevu.|Opel Insignia GSi

Liftback označený Grand Sport začíná na částce 1.014.900 korun. Tehdy s benzinovým motorem 2.0 Turbo s výkonem 260 koní. Dvakrát přeplňovaný diesel je o dvacet tisíc dražší. Obě motorizace se standardně vážou k pohonu všech kol a osmistupňové automatické převodovce. Kombi Sports Tourer je vždy o 25 tisíc dražší. Při využití značkového financování si odečtěte 30tisícovou slevu.|Opel Insignia GSi

Ve standardu získáte Pohon všech kol s dvouspojkovým diferenciálem, přepracovaný adaptivní podvozek FlexRide se sníženou světlou výškou, sportovní brzdy Brembo, sportovní volant, řazení pádly pod volantem, hliníkové pedály a odlišný bodykit. Dále také vrcholný infotainment s osmipalcovou obrazovkou, bezklíčový vstup a start, sedm reproduktorů, čalounění kombinací kůže/látka či černou stropnici.|Opel Insignia GSi

Ve standardu získáte Pohon všech kol s dvouspojkovým diferenciálem, přepracovaný adaptivní podvozek FlexRide se sníženou světlou výškou, sportovní brzdy Brembo, sportovní volant, řazení pádly pod volantem, hliníkové pedály a odlišný bodykit. Dále také vrcholný infotainment s osmipalcovou obrazovkou, bezklíčový vstup a start, sedm reproduktorů, čalounění kombinací kůže/látka či černou stropnici.|Opel Insignia GSi

Kombi se v základní výbavě liší střešními lištami, dvojitým dnem zavazadelníku nebo organizačním systémem v kufru a příplatky v podobě panoramatické střechy (+31.000) a bezdotykovým ovládáním víka (+15.000). Diesel má navíc elektrické topení, benzín pak navigaci v ceně.|Opel Insignia GSi

Kombi se v základní výbavě liší střešními lištami, dvojitým dnem zavazadelníku nebo organizačním systémem v kufru a příplatky v podobě panoramatické střechy (+31.000) a bezdotykovým ovládáním víka (+15.000). Diesel má navíc elektrické topení, benzín pak navigaci v ceně.|Opel Insignia GSi

|Opel Insignia GSi

|Opel Insignia GSi

|Opel Insignia GSi

|Opel Insignia GSi

Sedadla Performance s ventilací a elektrickým ovládání pořídíte za 65 tisíc korun, s "prémiovou" hnědou kůží o 35 tisíc dráž. Navigace k dieselovému provedení stojí 22.200 korun, k benzinovému provedení je ve standardu. Head-up displej můžete mít za 25 tisíc korun. Za dvacetipalcové ráfky se připlácí taktéž 25 tisíc.|Opel Insignia GSi

Sedadla Performance s ventilací a elektrickým ovládání pořídíte za 65 tisíc korun, s "prémiovou" hnědou kůží o 35 tisíc dráž. Navigace k dieselovému provedení stojí 22.200 korun, k benzinovému provedení je ve standardu. Head-up displej můžete mít za 25 tisíc korun. Za dvacetipalcové ráfky se připlácí taktéž 25 tisíc.|Opel Insignia GSi

|Opel Insignia GSi

|Opel Insignia GSi

Dál se nabídka příplatků v závislosti na karoserii nemění. Vynikající LED Matrix světlomety stojí 35.000 korun. Opel nabízí tři sady bezpečnostních asistentů od 27 do 40 tisíc korun. V rámci nich si můžete objednat 360stupňový kamerový systém, adaptivní tempomat či automatické parkování.|Opel Insignia GSi

Dál se nabídka příplatků v závislosti na karoserii nemění. Vynikající LED Matrix světlomety stojí 35.000 korun. Opel nabízí tři sady bezpečnostních asistentů od 27 do 40 tisíc korun. V rámci nich si můžete objednat 360stupňový kamerový systém, adaptivní tempomat či automatické parkování.|Opel Insignia GSi

 | Opel Combo páté generace

| Opel Combo páté generace

 | Opel Combo páté generace

| Opel Combo páté generace

 | Opel Combo páté generace

| Opel Combo páté generace

 | Opel Combo páté generace

| Opel Combo páté generace

 | Opel Combo páté generace

| Opel Combo páté generace

 | Opel Combo páté generace

| Opel Combo páté generace

 | Opel Combo páté generace

| Opel Combo páté generace

 | Opel Combo páté generace

| Opel Combo páté generace

 | Opel Combo páté generace

| Opel Combo páté generace

 | Opel Combo páté generace

| Opel Combo páté generace

 | Opel Combo páté generace

| Opel Combo páté generace

 | Opel Combo páté generace

| Opel Combo páté generace

 | Opel Combo páté generace

| Opel Combo páté generace

 | Opel Combo páté generace

| Opel Combo páté generace

 | Opel Combo páté generace

| Opel Combo páté generace

 | Opel Combo páté generace

| Opel Combo páté generace

Liftback označený Grand Sport začíná na částce 1.014.900 korun.  Tehdy s benzinovým motorem 2.0 Turbo s výkonem 260 koní. Dvakrát přeplňovaný diesel je o dvacet tisíc dražší. Obě motorizace se standardně vážou k pohonu všech kol a osmistupňové automatické převodovce. Kombi Sports Tourer je vždy o 25 tisíc dražší. Při využití značkového financování si odečtěte 30tisícovou slevu.|Opel Insignia GSi
Ve standardu získáte Pohon všech kol s dvouspojkovým diferenciálem, přepracovaný adaptivní podvozek FlexRide se sníženou světlou výškou, sportovní brzdy Brembo, sportovní volant, řazení pádly pod volantem, hliníkové pedály a odlišný bodykit. Dále také vrcholný infotainment s osmipalcovou obrazovkou, bezklíčový vstup a start, sedm reproduktorů, čalounění kombinací kůže/látka či černou stropnici.|Opel Insignia GSi
Kombi se v základní výbavě liší střešními lištami, dvojitým dnem zavazadelníku nebo organizačním systémem v kufru a příplatky v podobě panoramatické střechy (+31.000) a bezdotykovým ovládáním víka (+15.000). Diesel má navíc elektrické topení, benzín pak navigaci v ceně.|Opel Insignia GSi
|Opel Insignia GSi
25
Fotogalerie

Známe nejbližší plány Opelu: Nejprve se zkompletuje řada Insignia

Automobilka s bleskem ve znaku je nyní už ve vlastnictví francouzského koncernu PSA. Svá příští auta tedy vyvíjí ve spolupráci s ním.

Opel nyní uvádí na tuzemský trh s novými osobními auty "terénnější" verzi své vlajkové lodi Insignia. Varianta Country Tourer, která už byla k mání v předcházející generaci, by měla mít mezi všemi prodanými insigniemi v Čechách podíl necelou pětinu.

Kompletaci této řady dokončí v květnu sportovní verze GSi. Zájemci o vůz, který je faktickým nástupem Insignie OPC, si budou moci vybrat mezi verzí se vznětovým motorem 20 CTDI BiTurbo s výkonem 154 kW a zážehovým přeplňovaným čtyřválcovým dvoulitrem s maximálním výkonem 191 kW.

GSi se bude prodávat jak v provedení sedan, tak i kombi. Vozy budou mít vždy osmistupňovou automatickou převodovkou a výkon motoru bude putovat na všechna čtyři kola.

Po letních prázdninách se začne u tuzemských dealerů nabízet nová generace malé dodávky Combo. Nejprve v osobním provedení Live, pak přijde varianta s plechovou skříní.

Příští rok bude u Opelu zasvěcen především nové generaci městského hatchbacku Corsa. V prvních měsících jejího životního cyklu ji budou pohánět výhradně spalovací motory, v roce 2020 ale přijde také elektrická varianta tohoto vozu.

Elektrifikace se ve stejnou dobu dočká také crossover Grandland X. V tomto případě ale půjde o plug-in hybrid. Naopak v tuzemsku se zřejmě vůbec nezačne nabízet elektromobil Opel Ampera-e.

Opel

Němec Adam Opel založil svou společnost už v roce 1862. Od roku 1899 v ní začal vyrábet automobily a v roce 1914 se stal největším německým výrobcem.

V letech 1929–1931 se vlastníkem Opelu stal General Motors. Od roku 2017 byl Opel dceřinou společností koncernu Groupe PSA, od roku 2021 patří do skupiny Stellantis.

Opel Astra • Opel Corsa • Opel Crossland X • Opel Grandland X • Opel Mokka • Opel Zafira • Opel Combo • Insignia Country Tourer • Insignia GSi

Doporučujeme

Články odjinud