Namontovat do hatchbacku nižší střední třídy přeplňovaný pětiválec o objemu 2,5 litru a výkonu 400 koní je v dnešní době počin, za který si Audi zaslouží zdvižený palec nahoru.| Audi RS3 Abt

Namontovat do hatchbacku nižší střední třídy přeplňovaný pětiválec o objemu 2,5 litru a výkonu 400 koní je v dnešní době počin, za který si Audi zaslouží zdvižený palec nahoru.| Audi RS3 Abt

Tradiční "tunerská" společnost a zároveň i závodní tým Abt Sportsline nyní nabízí balíček, který rychlé Audi ještě více nabudí.| Audi RS3 Abt

Tradiční "tunerská" společnost a zároveň i závodní tým Abt Sportsline nyní nabízí balíček, který rychlé Audi ještě více nabudí.| Audi RS3 Abt

Krom relativně umírněnějšího kitu, který upraví výkon na 460 koňských sil nyní Němci nabízejí tuning na hodnotu pěti set koní, tedy 368 kilowatt.| Audi RS3 Abt

Krom relativně umírněnějšího kitu, který upraví výkon na 460 koňských sil nyní Němci nabízejí tuning na hodnotu pěti set koní, tedy 368 kilowatt.| Audi RS3 Abt

Z původních 480 newtonmetrů je 570. To vše prý výhradně úpravou softwaru řídící jednotky, tedy takzvaným chip tuningem. Takto upravená RS 3 zrychlí z nuly na 100 km/h za 3,7 místo 4,1 sekund a maximálně se rozjede na 300 km/h - o 20 více, než standardní verze.| Audi RS3 Abt

Z původních 480 newtonmetrů je 570. To vše prý výhradně úpravou softwaru řídící jednotky, tedy takzvaným chip tuningem. Takto upravená RS 3 zrychlí z nuly na 100 km/h za 3,7 místo 4,1 sekund a maximálně se rozjede na 300 km/h - o 20 více, než standardní verze.| Audi RS3 Abt

Zodpovědný přístup značí i vylepšení brzdové soustavy, které zahrnuje větší přední kotouče o průměru 380 milimetrů.| Audi RS3 Abt

Zodpovědný přístup značí i vylepšení brzdové soustavy, které zahrnuje větší přední kotouče o průměru 380 milimetrů.| Audi RS3 Abt

Ty se vejdou pod devatenácti- či dvacetipalcové disky kol. Nové je i odpružení s tlumiči od věhlasné značky KW. O zvukový doprovod se postará výfuk přímo od Abt.| Audi RS3 Abt

Ty se vejdou pod devatenácti- či dvacetipalcové disky kol. Nové je i odpružení s tlumiči od věhlasné značky KW. O zvukový doprovod se postará výfuk přímo od Abt.| Audi RS3 Abt

Naštěstí jen decentně si Abt pohrál také s exteriérem. Žádné divoké spoilery a lá Rychle a zběsile se nekonají, a tak si auto zachovává tvář vcelku elegantního zabijáka.| Audi RS3 Abt

Naštěstí jen decentně si Abt pohrál také s exteriérem. Žádné divoké spoilery a lá Rychle a zběsile se nekonají, a tak si auto zachovává tvář vcelku elegantního zabijáka.| Audi RS3 Abt

Nový je spodní díl předního nárazníku, začerněná maska chladiče, nižší boční prahy, výdechy na blatnících a zmíněná kola. Uvnitř vyniknou sedadla s karbonovými zády.| Audi RS3 Abt

Nový je spodní díl předního nárazníku, začerněná maska chladiče, nižší boční prahy, výdechy na blatnících a zmíněná kola. Uvnitř vyniknou sedadla s karbonovými zády.| Audi RS3 Abt

Cena balíčku činí zhruba 430 tisíc korun.| Audi RS3 Abt

Cena balíčku činí zhruba 430 tisíc korun.| Audi RS3 Abt

| Audi RS3 Abt

| Audi RS3 Abt

| Audi RS3 Abt

| Audi RS3 Abt

| Audi RS3 Abt

| Audi RS3 Abt

| Audi RS3 Abt

| Audi RS3 Abt

| Audi RS3 Abt

| Audi RS3 Abt

| Audi RS3 Abt

| Audi RS3 Abt

| Audi RS3 Abt

| Audi RS3 Abt

| Audi RS3 Abt

| Audi RS3 Abt

| Audi RS3 Abt

| Audi RS3 Abt

| Audi RS3 Abt

| Audi RS3 Abt

| Audi RS3 Abt

| Audi RS3 Abt

Tradiční "tunerská" společnost a zároveň i závodní tým Abt Sportsline nyní nabízí balíček, který rychlé Audi ještě více nabudí.| Audi RS3 Abt
Krom relativně umírněnějšího kitu, který upraví výkon na 460 koňských sil nyní Němci nabízejí tuning na hodnotu pěti set koní, tedy 368 kilowatt.| Audi RS3 Abt
Z původních 480 newtonmetrů je 570. To vše prý výhradně úpravou softwaru řídící jednotky, tedy takzvaným chip tuningem. Takto upravená RS 3 zrychlí z nuly na 100 km/h za 3,7 místo 4,1 sekund a maximálně se rozjede na 300 km/h - o 20 více, než standardní verze.| Audi RS3 Abt
Zodpovědný přístup značí i vylepšení brzdové soustavy, které zahrnuje větší přední kotouče o průměru 380 milimetrů.| Audi RS3 Abt
20
Fotogalerie

Sháníte 500 koní v rodinném balení? Tady je řešení

Máte rádi charakteristické, drsné chování a zvuk pětiválce v rychlých Audi? Abt posunul laťku dále.

Namontovat do hatchbacku nižší střední třídy přeplňovaný pětiválec o objemu 2,5 litru a výkonu 400 koní je v dnešní době počin, za který si Audi zaslouží zdvižený palec nahoru. Tradiční "tunerská" společnost a zároveň i závodní tým Abt Sportsline nyní nabízí balíček, který rychlé Audi ještě více nabudí.

Vedle relativně umírněnějšího kitu, který upraví výkon na 460 koňských sil, nyní Němci nabízejí tuning na hodnotu pěti set koní, tedy 368 kilowatt. Z původních 480 newtonmetrů je 570. To vše prý výhradně úpravou softwaru řídící jednotky, tedy takzvaným chip tuningem. Takto upravená RS 3 zrychlí z nuly na 100 km/h za 3,7 místo 4,1 sekund a maximálně se rozjede na 300 km/h - o 20 více, než standardní verze.

Zodpovědný přístup značí i vylepšení brzdové soustavy, které zahrnuje větší přední kotouče o průměru 380 milimetrů. Ty se vejdou pod devatenácti- či dvacetipalcové disky kol. Nové je i odpružení s tlumiči od věhlasné značky KW. O zvukový doprovod se postará výfuk přímo od Abt.

Jen decentně si Abt pohrál také s exteriérem. Žádné divoké spoilery a lá Rychle a zběsile se nekonají, a tak si auto zachovává tvář vcelku elegantního zabijáka. Nový je spodní díl předního nárazníku, začerněná maska chladiče, nižší boční prahy, výdechy na blatnících a zmíněná kola. Uvnitř vyniknou sedadla s karbonovými zády. Cena balíčku činí zhruba 430 tisíc korun.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud