Takto zrychluje Bentley Bentayga Diesel. 270 km/h zvládne jako nic

12 komentářů

Stan
14. února • 12:10

Koupit si Bentley v ropáku je opravdu smrtelný hřích... a za 20s na 200 je snad každý hothatch...

Zelí
15. února • 6:05

S ropákem může majiteli v německu nastat v brzké době problém v tom, že ho s ním nepustí do města. A to je přece hlavní resort pro suv.

Kuk Vykuk
15. února • 11:37

V Moskvě je budou pouště ještě dlouho.

Antiautomat
13. února • 18:08

co na tom zalezi ked je to tak hnusne ze pri navsteve autosalonu treba aspon dva dni nalacno a kinedryl?

13. února • 18:20

Tak tam radši nelez, jenom by ses tam cítil trapně.

Antiautomat
13. února • 19:20

Skratka ten dizajn je podla mna hnus. V tejto cenovke....

Turbo..
13. února • 17:03

Turbodíra která je vidět i na videu.. se začátku nic a pak až to začne táhnout, jak já tohle nesnáším a proto chci jít z atmosféry v8 rovnou na elektro (i když tohle auto bych jistě neodmítnul :-)) Zaráží mě ale že dnešní novináři už o turbodírách ani moc nepíšou... přitom na to trpí všechny motory, čím více oturbené, tím více.. Třeba jsem zkoušel bmw 140i, při akceleraci z 0 první cca 0,5s skoro nic a pak najednou začne táhnout a přitom novináři píšou že v tom autě turbo není skoro znát..

Tommino
14. února • 16:16

Proč by o tom pořád dokola psali, když je jasný, že tam prostě je.

Turbo..
13. února • 17:15

přitom teď čtu že dvojici twin-scroll turbodmychadel doplňuje ještě elektrický kompresor, jenž se stará o rychlou odezvu v nízkých otáčkách.. přitom na videu je jasně vidět i slyšet jak to pořádně zabere až za cca 1s, kolem 2500ot.., podobnou zkušenost mám ve většině aut s velkými turby při rozjezdu z 0

jogurt
13. února • 23:10

Problém není v turbu a elkompresoru, ale v tom, že to video je v režimu D, ne S. Rozdíl mezi nimi je propastný, jinak řízený měnič, jiná mapa motoru, jiná mapa převodovky a jiné nastavení podvozku.
Tady jeli 0-100 za cca 5,2 a 0-200 za 20s. To je shodné s dynamikou A6/A7 BiTDI (3,0 biturbo V6) 230/235/240kW.
SQ7 je se stejným agregátem o 350kg lehčí než Bentayga a v režimu S umí 0-100 hluboko pod 5s.
...... a navíc je pitomost to nechat v kickdownu řadit v 5100 otáčkách. řazení pádlem nahoru v 4000ot akceleraci výrazně zlepší.

pirata.della.strada
13. února • 15:37

...no, "jako nic" si teda představuju trošku jinak... Od 190kmh už se tomu teda dvakrát nechce..

Pedro
13. února • 18:45

Tvojí feldě se nechce už od 50:-P:-P:-P:-P

Doporučujeme

Články odjinud