Sotva se Škoda Karoq dostává do výroby, už se spekuluje nad nejsilnější variantou. Podobně jako u většího bratra - Kodiaqu - je stále blíž osazení písmeny RS.
"Bojuji za to, stejně jako u Kodiaqu. Někdy jsou mé snahy úspěšné, někdy ne, ale bavíme se o tom. Myslím si, že díky kompaktnosti by tato verze slušela Karoqu ještě víc než Kodiaqu," řekl Auto Expressu ohledně Karoqu RS šéf vývoje mladoboleslavské automobilky, Christian Strube.
Příští rok přijde verze Sportline, která bude však především o designu. U varianty RS se přímo nabízí pohonné ústrojí z plánovaného Seatu Ateca Cupra, tedy dvoulitr a 300 koňských sil. Jenže podle Strubeho může jít i o hybrid. Podle informací Motor1 už existuje i prototyp Karoqu RS. Teď už záleží jen na rozhodnutí šéfů automobilky...
Foto: X-Tomi Design