Škoda nestíhá. Fabie si nechává lakovat v Německu, pak je veze zpátky do Česka

44 komentářů

ssssssssssss
15. února • 10:07

no jak to tam lakují ti noví integrovaní němci........tak potěš lojzo:-O:-O:-O:-O:-O

Karel
13. února • 6:14

...začali používat vlaky...
Opravdu tam ten presstitut fláknul "i" namísto "y"?

Antiautomat
13. února • 18:55

Vlaky pouzivali uz davno. Napriklad ten z vlecky od Baunatalu az do Devinskej - samozrejme cast supravy sa zapojila na dalsi, ktory masina utiahla. A tak podobne.
Najlepsi sposob prepravy ak nepocitame vodu. A dockame sa aj tej vody, byvaly lom pri Devinskej ma pristav a splavne riecne koryto. A toto treba, pretoze ak sa pozriem na nocnu D1, vidim len vianocny stromcek nakladakov.

Zdivocely rotoped
13. února • 0:27

Nechapu proc skodovka vyhazuje prachy za tak mizerny marketing, natoz v mediu jehoz ctenari jsou velice tezko ovlivnitelni. Leda ze by tyto nesmysly autorevue publikovalo zcela zdarma. Hadam, ze cast zdejsich ctenaru se muze citit ponekud dotcena, neb je skodovka zrejme povazuje za polomozky, kdyz se snazi komunikovat takove nesmysly. Nejde az tak o to, zda je to pravda, ci nikoliv. Opravdu nevim, nevim, zda nekoho neschopnost skodovky navysovat kapacitu nadchne natolik, aby si take nejakou objednal. B-]

Michal220
13. února • 0:15

Kdo vůbec krom čechů a poláků kupuje fobii.Teď mam asi 1000km po Francii a videl jednu.Zapadni německo tk nula nula nic.

Jirka
13. února • 19:58

Jsi to ale kokot 😂 Dívej se pořádně.Hlavně v Německu a Anglii.Tam je vidím čím dál víc 😉

Krecek Guru
14. února • 10:27

V Nemecku aby fobii jeden pohledal. Stejne tak polo a podobne libustky od koncernu. Misto fobie lze v Nemecku videt predevsim Suzuki Swift. Take francouzska mala auta jsou v Nemecku videni podstatne casteji nez fobie. Fobia je zkratka skodovacka nabidka, kterou v Nemecku ani migranti neprijimaji.

Killer
12. února • 23:47

Picovina! Schade Wagen uz klesla svojim marketingom na uroven ruskej propagandy!Nic sa nikde nedava lakovat! Klamarske svine z VW!

Kvicala
12. února • 20:42

Osobně mi delší čekací lhůta vůbec nevadí. Nakonfiguroval jsem si naprosto luxusní fábku na hlínách a se sportovním dvouválcem, a na podzim 2025 ji tady mám! Tak v čem je problém???

dilema
12. února • 23:07

Tak pokud by byla opravdu sportovní, tedy pro skutečné sportovce, tak to by asi nepotřebovala ani motor, ale měla by být asi šlapací? :-)

Luban.Grazl
12. února • 22:41

A není to moc? Nebyl by lepší jednobuch v naftě?

josephko
12. února • 20:31

Pekné. Len odkiaľ si nabrnkajú ďalšie stovky zamestnancov...

Antiautomat
12. února • 17:27

Fabca sa aj mne pozdava, su to urcite prijemne starosti. Gratulujem k uspechu. :-)

PanHajzl
12. února • 20:03

Ale joo,prejme to Skodovence, i kdyz materskemu koncernu vyvadi asi neuveritelne miliardy, ktere se tu neohrejou.
...na druhou stranu, kdyby skodovenku v dobe vaska vejpitka neprevzal koncern a nedodal technologie, jak by dnes skodovenka vypadala? Nelze tusit, ale takhle dobre by se asi nemela. Prejme jim to

Antiautomat
13. února • 18:14

Keby, mozno, co ak by....
Nic v zlom, ale cisla hovoria jasne. Sme tu a v realite. Uspech ma a podla mna je to dobre.

JirkaX
12. února • 20:54

Neexistovala by. Favorit už v té době nebyl konkurenceschopný a po otevření trhu západním automobilkám by byl skoro neprodejný.

12. února • 15:37

Skoda penez.

Aladin
12. února • 13:38

Pochopitelně PR této situace využije a po celou dobu hospodářského růstu bude všude informovat, jak Škoda nestíhá vyrábět přes obrovský zájem. Já za tím vidím spíše selhání celého plánování. Výrobní kapacity Škody jsou schopny uspokojit zhruba 4.5% nasycení evropského trhu. Že chce Škoda růst, to slyšíme už dávno, tudíž na to mohli být připraveni. Nejsou. Prašule tečou do Číny a Indie, tady se na to kašle, výrobní kapacity se nerozšiřují. A dle médií to vypadá i na těžké dohadování v rámci koncernu ohledně využití volných kapacit. V zásadě nám to může být jedno. Nedočkají se zákazníci u Škody, dočkají se u konkurence.

JirkaX
12. února • 15:59

Zrovna nedávno jsem slyšel, že po ukončení výroby aut ve Vrchlabí lakovnu nezrušili, ale zakonzervovali. Asi to tak nebude. A nebo potřebují Němci práci za každou cenu?

PanHajzl
12. února • 20:00

Maj spoustu "nove prichozich" nemcu, kteri maji strasnou potrebu pracovat! Tak jim shaneji praci....

Sarcasticus
13. února • 10:14

Takže až tady postaví v r. 2019 tu novou lakovnu, že by sem pak do ní přesunuli i nějaké ty pracovníky z Německa, což by mohlo být v souladu s požadovanými kvótami pro přerozdělování v EU? ;-)

Shimi
12. února • 16:48

JirkaX: Psal jsem to tu už 100x, že fabrika ve Vrchlabí je ze 2/3 nevyužitá. Nejenom, že nezrušili lakovnu, ale je tam celá multifunkční linka, na které by se uživil minimálně jeden model (Superb, Karoq, Kodiaq, atd.) Všechny ty řeči o nestíhání, naplněné kapacitě, přesunech výroby, atd. jsou jenom žvásty. Kdyby se opravdu chtělo, tak by se řešení našlo velice rychle. Evidentně je zakopaný pes někde jinde.

JirkaX
12. února • 19:34

Tak právě jsem se dozvěděl, že tu montážní linku rozebírají.

Toper
12. února • 18:01

Obecně, nejsou lidi.

666
12. února • 18:46

Když jsou tvoje pracovní nabídky v rámci Evropy nezajímavé, tak jdou lidi jinam a tady nejsou. Holt budou muset přitlačit na mzdách...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Toper
12. února • 19:15

Pokud jim to ekonomicky vychází pořád lépe to dělat takto, asi to jen tak nezmění.

666
12. února • 19:58

Hele to je jejich boj. Akorát jsou za blbce, když vykládají, že nejsou lidi. Je to jako bych šel do autosalonu, chtěl nové Porsche, měl v kapse 200 000 Kč. Žádné nekoupil a vykládal,že nejsou vozy Porsche..

qwertz
12. února • 14:09

No zrovna soused z Nošovic omezuje výrobu a vymlouvá se na Brexit.

Aladin
12. února • 14:23

Soused má trošku větší problém, klesají mu prodeje v celé EU. Problém asi bude, že zákazníci nepřijali vyšší cenovou politiku. Včera jsem se tu oháněl dotazováním j.d.power a tam si Hyundai nevede moc dobře, zajímavé.

pepa
12. února • 16:42

Opět špatně v celé EU,nebo i jen v staré (15)EU nebo i státech Efta Hyundai za celý rok 2017 rostl.Celá EU o 3.1%. http://www.acea.be/uploads/press_releases_fi... ...
To určitě není pokles.
Spolehlivost aut spíše odráží statistiky pojištoven http://www.reliabilityindex.com/...

Aladin
12. února • 17:44

V Nošovicích se dělá I30 a ta klesá už několik let po sobě.
http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/h... ...
Pochopitelně, za pokles může i přesun na ix35 i Tuscon.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
pepa
12. února • 18:17

Jenže o co i30 klesla tak Tuscon měl daleko větší nárůst.Takže HMMC spíše +.Ale více stejně nevyrobí,když plánovaná kapacita měla být 300 000ks/rok.Takže stále přeplňují.

qwertz
12. února • 19:28

Ruší se výrobní směny, ale podle vás produkce neklesá. Jek je to ti hoši nošovičtí dělají:-D

pepa
12. února • 19:45

Tak reagoval jsem na to že jim v EU údajně klesaly prodeje,což není pravda,spíše začali prodávat více dražší model.
Ano,až letos chtějí rušit některé směny.Ale stále o dost překračují oněch 300 000aut vyrobených ročně.Původní plánovaná kapacita fabriky.A to není špatné.
Počkejme si na konec roku,pak hodnoťme.

Joe Doe
12. února • 12:52

Ako v tom vtipe o cloveku, co na stavbe behal 8 hodin s prazdnym furikom."Clovece, tu je taka norma, ze nemam cas nalozit...."

exčtenář
12. února • 12:35

...se začali používat vlaky....:-D

jogurt
12. února • 23:52

nojo, blbě shoda podmětu s přísudkem. správně je "začali se používat vlaci"

Kuk Vykuk
12. února • 12:30

Hodná Škodověnka vydělá penízky a VW to pak rozfofruje za kraviny a poplatí tim pokuty za svoje podvody a kartely. Ještě, že tu dojnou krávu maj. B-]

Radon
12. února • 20:10

Ty jsi v zivote ustrnul u pohadek pro mrnata ... Skodovka je nemecka firma, jeji produkty vymysleli nemci, to jak a na cem je vyrabet vymysleli take nemci, takze je logicke, ze co vydelaji zase utrati nemci. A to, ze si na nekvalifikovane prace najmou levnou pracovni silu, ktera je tak pitoma, ze vyvinout, vyrobit a prodat podobny produkt neumi, je jenom smutna pravda, kterou si slaboch neumi priznat.

Kuk Vykuk
13. února • 10:31

A jak si to rozporuje s tím co jsem řekl kapitáne Obviusy? Nijak. :-P To co si tu vžvatlal ty Ajnštajne ví v týdle republice každej usmrkanej fakan sotva přestane chodit na nočník. Pokud to nevíš tak naražím na to, že Piech prosazoval konkurenci mezi svejma značkama a díky týdle motivaci se Škodovka vypracovala tam kde je a teď a to přináší tučné zisky matce. Jenže to bude trvat tak dlouho dokud budou mít ve Škodovce motivaci bejt dobrý a přesně tudle motivaci jim teď berou. Kabaně už přestalo bavit bejt vazalem a radši vodešel. Vařit z vody se dá jen chvíli. Viz příběh voklešťování Superbu 2 :-DB-]

Radon
13. února • 15:30

no spojení "hodná škodovka" používají tukani, pro které je protiklad "zlý VW". Pitomost, stejně jako kdybych si koupil dvě cukrárny a ta v Plzni by byla hodná a ta na Kladně zlá. Přesto vůbec nejsem s tebou přesvědčenej, že tohle chápe v téhle republice více, než 50% obyvatel. No a proto jsem také hned nepochopil tu genialitu, umně skrytou do dvou vět ... i když, jakou genialitu. Pro Němce je to totiž jedna fabrika, kde jednou více vydělá tahle dílna, jindy druhá, jak zrovna navezou materiál. Určitě tedy neuvažují ve smyslu že jedna je dojná kráva. Také je pochopitelné, že raději vezmou našim motivaci, než u svých nasejou odbory ...

Kuk Vykuk
15. února • 12:02

Ty se máš ješte co učit ty cukráři
1. tady není Německo takže českej Šáde dělník i inženýr to vždycky bude vidět jinak. Ale to platí i pro nečeskýho neněmeckýho dizajnéra, inženýra kterej do svý práce investuje svůj um, energii a kus života. To není jako jít vomlacovat vomítku zase do jinýho baráku. Po čase tě to přistříhávání křídel přestane bavit.
2. dobrá motivace je vždycky ten nejlevnější způsob jak dosáhnout lepších výsledků aniž by si musel zvyšovat vejplaty B-]

Kuk Vykuk
12. února • 12:26

To už jsou na tom jak Tesla ta taky nestíha. Té nějakej novej trend todleto? :-D

Sarcasticus
12. února • 11:25

Když můžou SEATy vyrábět v ČR, nemohla by Škoda na oplátku kvůli lakování vozit Fabie vlakem třeba až do Španělska? ;-)

Doporučujeme

Články odjinud