Prodej Audi SQ7 u nás končí. Na emisní protest jej můžete vyladit na 520 koní!

8 komentářů

Karim
17. dubna • 7:25

Audi je nejvetsi mrdka A6,Q7,anebo vsechno od Audi oznaceni S Ctyri krouzky pro teplousky,ha ha ha ha ....

Jirko
21. dubna • 19:53

A ty mas akorat tak Dacii...

Jan
15. dubna • 22:53

SQ7 mi vždycky narozdíl od SUV jiných značek nikdy moc SUV nepřipomínala. Nevím zda je to optický klam, ale vždycky když to auto vidím, mám pocit, že vidím spíše obrovsky dlouhý a obrovsky široký kombík od Audi, než klasické SUV.
Podle mě je to jedno z nejníž posazených SUV a za to ho velice obdivuju a považuji za nejkrásnější SUV všech dob. Tahle úprava tomu dáva korunu - prostě nádhera.

Karel.
15. dubna • 23:17

Trochu klam a trochu technika. SQ7 má vzduch. podvozek a záleží v jaké poloze se na ni díváš, když je snížená pro rychlou jízdu na dálnici tak skutečně nemá ke zvýšenému kombíku moc daleko. Když je vypumpovaný, tak se zase bude víc blížit vzhledu SUV.

15. dubna • 21:18

Prevodovce nevadi 20% navyseni, v serii je stavena na vyssi zatez, prudke rozjezdy ji davaj vic zabrat

Josef
15. dubna • 23:28

V SQ7 je nejvyšší specifikace převodovky ZF8 vyvinutá speciálně pro koncern VW resp. pro Bentley Mulsanne, Bentley Continental GT, Bentley Bentayga, Audi RS 6 a právě Audi SQ7 stavěná na 1000Nm (v SQ7 s 900Nm má tedy ještě rezervu). Takže 1000 a nějaké drobné ji asi sandál nerozhodí.

jogurt
15. dubna • 22:02

Je stavěná na 1600Nm, takže to vydrží

bzzz
15. dubna • 13:37

To celo a dalsi designove 'vychytavky' se budou kolotocarum libit.

Doporučujeme

Články odjinud