Dohoda o začlenění tradiční německé značky do francouzského koncernu byla podepsána v březnu. Nyní je tedy vše dohodnuto.
Peugeot, Citroën, DS, Vauxhall a Opel. To je pět značek, které nyní tvoří druhé nejsilnější seskupení automobilových výrobců v Evropě po koncernu Volkswagen.
O tom, že jednání o spojení byla zdárně ukončena, informovali představitelé koncernu PSA. Francouzi za Opel a Vauxhall zaplatili 2,2 miliardy eur. Předpokládají ale, že se jim tato suma velmi rychle vrátí. Jen díky synergiím při vývoji, výzkumu a nákupech dílů se má ročně ušetřit 1,7 miliardy eur. Například Opel pro svoji příští generaci corsy využije již hotovou platformu pro současný Citroën C3 a budoucí Peugeot 208.
Ve vedení Opelu nyní zasedne Remi Girardon jako viceprezident pro výrobu a Philippe de Rovira stane v čele finančního odboru. Šéf PSA Carlos Tavares nicméně zdůraznil, že "Opel zůstane německý a Vauxhall britský.
Podrobný plán dalšího směřování Opelu i značek původních členů koncernu, bude předložen během příštích sto dnů. Už nyní má nové seskupení podíl na evropském trhu 17 procent.