Nabídka Lexusu LS se možná rozšíří. V úvahu dokonce připadá i vodík!

13.  4.  2018 | Radek Pecák | 24

Vlajková loď luxusní divize automobilky Toyota má v současné době jen dva typy pohonných jednotek.

Toyota vážně uvažuje nad možností rozšířit nabídku pohonných jednotek v aktuální generaci Lexusu LS. Tato limuzína se v současnosti prodává buď se zážehovým šestiválcem (3,5 litru) s výkonem 310 kW, nebo s hybridním soustrojím o stejném základu.

Podle informací, které zveřejnila australská verze GoAuto, v úvahu pro nejdražší model automobilky Lexus připadají plug-in hybrid, čistě elektrická verze, nebo dokonce vůz s pohonem pomocí vodíkových palivových článků.

Nový Lexus LS oficiálně: Odvážný je nejen v počtu převodových stupňů... Nový Lexus LS oficiálně: Odvážný je nejen v počtu převodových stupňů...

Tato verze vůbec není nepravděpodobná. Už proto, že Toyota tuto technologii využívá ve voze Mirai, a také proto, že loni v létě představila koncepční sedan LS-FC. Vůz disponoval pohonem všech kol. Palivové články byly zabudované do zadní části vozu, řídící jednotky se nacházely vpředu a vodíkové nádrže konstruktéři uspořádali do tvaru písmene T.

Stoletý muž si objednal Lexus LS. Automobilka pro něj vytvořila speciální edici Stoletý muž si objednal Lexus LS. Automobilka pro něj vytvořila speciální edici

Technické parametry tehdy Toyota nezveřejnila, nicméně je jisté, že výkon elektromotorů by musel být o poznání větší, než je 114 kW v Mirai. Pokud se auto skutečně představí, stane se tak nejpozději do začátku olympijských her 2020, které se konají právě v Japonsku.

Další článek »

Diskuze
24 příspěvků
Témata článku: Tajné, Technika, Lexus, Luxusní divize, Palivový článek, Divize automobilky, Olympijské hry, Vodík, Jednotka, Pohonná jednotka, Australská verze, Zážehový šestiválec, Technický parametr, Úvaha, Řídicí jednotka, Mirai, GoAuto, Japonsko, Hybridní soustrojí, Nejdražší model, Automobilka, Elektrická verze, Stejný základ, Zadní část, Vlajková loď
Sdílet článek
Další mobilní weby