Co kdyby se Citroën rozhodl vzkřísit jméno DS pro moderní reinterpretaci svého slavného modelu? Tak právě s tímto scénářem pracoval  automobilový designér Sang Won Lee ... | Koncept Citroën DS E Pallas Zdroj:  Instagram.com ;  Sang Won Lee

Co kdyby se Citroën rozhodl vzkřísit jméno DS pro moderní reinterpretaci svého slavného modelu? Tak právě s tímto scénářem pracoval automobilový designér Sang Won Lee... | Koncept Citroën DS E Pallas | Zdroj: Instagram.com; Sang Won Lee

...který se rozhodl nakreslit vlastní pohled na potencionálního nástupce luxusního modelu francouzské značky, jenž v polovině 50. let zaujal celý svět. | Koncept Citroën DS E Pallas Zdroj:  Instagram.com ;  Sang Won Lee

...který se rozhodl nakreslit vlastní pohled na potencionálního nástupce luxusního modelu francouzské značky, jenž v polovině 50. let zaujal celý svět. | Koncept Citroën DS E Pallas | Zdroj: Instagram.com; Sang Won Lee

Na povedeném renderu najdete loga Citroënu, i když do luxusnějšího segmentu dnes více zapadá samotná prémiová značka DS –  nedávno předvedené DS 9  to jen dokazuje. | Koncept Citroën DS E Pallas Zdroj:  Instagram.com ;  Sang Won Lee

Na povedeném renderu najdete loga Citroënu, i když do luxusnějšího segmentu dnes více zapadá samotná prémiová značka DS – nedávno předvedené DS 9 to jen dokazuje. | Koncept Citroën DS E Pallas | Zdroj: Instagram.com; Sang Won Lee

V každém případě si ale virtuální koncept bere všechny ikonické prvky staré klasiky a převádí je do moderní podoby. | Koncept Citroën DS E Pallas Zdroj:  Instagram.com ;  Sang Won Lee

V každém případě si ale virtuální koncept bere všechny ikonické prvky staré klasiky a převádí je do moderní podoby. | Koncept Citroën DS E Pallas | Zdroj: Instagram.com; Sang Won Lee

Typické tvary karoserie se snižující se zádí nechybí, s ohledem na aerodynamiku jsou nyní zadní kola vlastně úplně zakryta, kdežto ani výraz v masce nebyl zcela pokažen... | Koncept Citroën DS E Pallas Zdroj:  Instagram.com ;  Sang Won Lee

Typické tvary karoserie se snižující se zádí nechybí, s ohledem na aerodynamiku jsou nyní zadní kola vlastně úplně zakryta, kdežto ani výraz v masce nebyl zcela pokažen... | Koncept Citroën DS E Pallas | Zdroj: Instagram.com; Sang Won Lee

...ačkoliv se na smyšleném DS objevují samozřejmě full-LED světlomety. Původní směrové svítilny na zadních sloupcích také neunikly soudobému stylu. | Koncept Citroën DS E Pallas Zdroj:  Instagram.com ;  Sang Won Lee

...ačkoliv se na smyšleném DS objevují samozřejmě full-LED světlomety. Původní směrové svítilny na zadních sloupcích také neunikly soudobému stylu. | Koncept Citroën DS E Pallas | Zdroj: Instagram.com; Sang Won Lee

S podvozkem úplně na zemi si nelze nedomyslet ani případné využití zavěšení s možností změny světlé výšky, stejně jako tomu bylo u starého originálu s hydropneumatickým odpružením. | Koncept Citroën DS E Pallas Zdroj:  Instagram.com ;  Sang Won Lee

S podvozkem úplně na zemi si nelze nedomyslet ani případné využití zavěšení s možností změny světlé výšky, stejně jako tomu bylo u starého originálu s hydropneumatickým odpružením. | Koncept Citroën DS E Pallas | Zdroj: Instagram.com; Sang Won Lee

V dnešní podobě ale nepochybně v chytré, elektronikou prošpikované formě, zajišťující vrcholný komfort, jízdní vlastnosti i bezpečnost. | Koncept Citroën DS E Pallas Zdroj:  Instagram.com ;  Sang Won Lee

V dnešní podobě ale nepochybně v chytré, elektronikou prošpikované formě, zajišťující vrcholný komfort, jízdní vlastnosti i bezpečnost. | Koncept Citroën DS E Pallas | Zdroj: Instagram.com; Sang Won Lee

Sang Won Lee pojmenoval svou kreaci jako Citroën DS E Pallas. Písmeno E v názvu by tedy mohlo naznačovat, minimálně s ohledem na dnešní směr automobilového průmyslu, i plně elektrické ústrojí luxusního modelu. | Koncept Citroën DS E Pallas Zdroj:  Instagram.com ;  Sang Won Lee

Sang Won Lee pojmenoval svou kreaci jako Citroën DS E Pallas. Písmeno E v názvu by tedy mohlo naznačovat, minimálně s ohledem na dnešní směr automobilového průmyslu, i plně elektrické ústrojí luxusního modelu. | Koncept Citroën DS E Pallas | Zdroj: Instagram.com; Sang Won Lee

Co myslíte, měl by Citroën, respektive DS, přemýšlet o znovuzrození své legendární klasiky? | Koncept Citroën DS E Pallas Zdroj:  Instagram.com ;  Sang Won Lee

Co myslíte, měl by Citroën, respektive DS, přemýšlet o znovuzrození své legendární klasiky? | Koncept Citroën DS E Pallas | Zdroj: Instagram.com; Sang Won Lee

| Koncept Citroën DS E Pallas Zdroj:  Instagram.com ;  Sang Won Lee

| Koncept Citroën DS E Pallas | Zdroj: Instagram.com; Sang Won Lee

...který se rozhodl nakreslit vlastní pohled na potencionálního nástupce luxusního modelu francouzské značky, jenž v polovině 50. let zaujal celý svět. | Koncept Citroën DS E Pallas Zdroj:  Instagram.com ;  Sang Won Lee
Na povedeném renderu najdete loga Citroënu, i když do luxusnějšího segmentu dnes více zapadá samotná prémiová značka DS –  nedávno předvedené DS 9  to jen dokazuje. | Koncept Citroën DS E Pallas Zdroj:  Instagram.com ;  Sang Won Lee
V každém případě si ale virtuální koncept bere všechny ikonické prvky staré klasiky a převádí je do moderní podoby. | Koncept Citroën DS E Pallas Zdroj:  Instagram.com ;  Sang Won Lee
Typické tvary karoserie se snižující se zádí nechybí, s ohledem na aerodynamiku jsou nyní zadní kola vlastně úplně zakryta, kdežto ani výraz v masce nebyl zcela pokažen... | Koncept Citroën DS E Pallas Zdroj:  Instagram.com ;  Sang Won Lee
11
Fotogalerie

Moderní Citroën DS by mohl být pastvou pro oči. Jeho tvůrce vzdal hold minulosti

Jo, tohle bychom si nechali líbit. Klidně i jako tichý elektromobil.

Co kdyby se Citroën rozhodl vzkřísit jméno DS pro moderní reinterpretaci svého slavného modelu? Tak právě s tímto scénářem pracoval automobilový designér Sang Won Lee, který se rozhodl nakreslit vlastní pohled na potencionálního nástupce luxusního modelu francouzské značky, jenž v polovině 50. let zaujal celý svět.

Na povedeném renderu najdete loga Citroënu, i když do luxusnějšího segmentu dnes více zapadá samotná prémiová značka DS – nedávno předvedené DS 9 to jen dokazuje. V každém případě si ale virtuální koncept bere všechny ikonické prvky staré klasiky a převádí je do moderní podoby.

Typické tvary karoserie se snižující se zádí nechybí, s ohledem na aerodynamiku jsou nyní zadní kola vlastně úplně zakryta, kdežto ani výraz v masce nebyl zcela pokažen, ačkoliv se na smyšleném DS objevují samozřejmě full-LED světlomety. Původní směrové svítilny na zadních sloupcích také neunikly soudobému stylu.

S podvozkem úplně na zemi si nelze nedomyslet ani případné využití zavěšení s možností změny světlé výšky, stejně jako tomu bylo u starého originálu s hydropneumatickým odpružením. V dnešní podobě ale nepochybně v chytré, elektronikou prošpikované formě, zajišťující vrcholný komfort, jízdní vlastnosti i bezpečnost.

Sang Won Lee pojmenoval svou kreaci jako Citroën DS E Pallas. Písmeno E v názvu by tedy mohlo naznačovat, minimálně s ohledem na dnešní směr automobilového průmyslu, i plně elektrické ústrojí luxusního modelu.

Co myslíte, měl by Citroën, respektive DS, přemýšlet o znovuzrození své legendární klasiky?

Citroën

Citroën je nejdůležitější francouzská automobilka, součást skupiny Stellantis.

Společnost v roce 1919 založil André-Gustave Citroën. Byla to první automobilka s masovou sériovou výrobou mimo území USA.

Citroën C1 • Citroën C3 • Citroën C3 AircrossCitroën C-Elysée • Citroën C4 Cactus • Citroën C5 Aircross • Citroën Spacetourer • Citroën BerlingoCitroën Jumper

Doporučujeme

Články odjinud