Každá třetí Toyota už má mít hybridní pohon. Vloni to byla každá čtvrtá

35 komentářů

David
14. února • 15:26

Měl jsem PriusII a vím, že zastánce TenDýmIgnoruj nikdy nepřesvědčíš :-)
Nejsem ekoterorista, ale s hybridem se mi fajn jezdí, že je spolehlivý je bonus :-)
A přesvědčit někoho od klávesnice nelze, mě se nikdy nelíbil a zcestné názory jsem částečně také sdílel, pak jsem měl možnost jezdit dva dny s PriusIII a bylo rozhodnuto.
Jo a druhé auto mám TD :-D

Kuk Vykuk
13. února • 11:05

Tak to Toyota dost blbý oproti západu v ČR prodaj hybridů naprosto mizivě. Co s tím chtěj udělat? Leda že by je brutálně zlevnili. :-D

Joe Doe
13. února • 13:27

Auris Executive, rozdiel je 50 tisic v prospech verzie 1.2T automat.Hybrid jazdi za menej a servis je lacnejsi.Sranda spravidla nastane, ked si porovnas hybrid s dieselovou konkurenciou s automatom...

bzzz
13. února • 13:37

Lide nejen ze nevi ale nechteji vedet. Pak by se totiz museli zamyslet (mj nad sebou) a nemohli by za vse spatne/nepovedene vinit vsechny a vsechno kolem ;-)

Kuk Vykuk
15. února • 11:45

Přesně tak, naprosto propastnej rozdíl v podílu prodejů hybridů Toyoty oproti jejich nehybridům mezi námi a západem vypovídá o mentalitě Čecháčků víc než dost. Bližsí košile než kabát ;-)B-]

bzzz
13. února • 12:17

Jakmile si v Toyote vyberes vyssi/lepsi verzi modelu, zacina byt cena hybridni verze zajimava/lakava (ve finale treba jen o 50 tisic vyssi nez srovnatelna benzinova verze). Zajimave, ze se tolik nekeca o vyhrivanych volantech, sedackach, drahych navigacich a kolech a milionu priplatkovych polozek - ale priplatek za hybridni pohon je neco strasneho. Vy jste asi fakt nikdy nevideli ceniky Toyoty.

nedamse
13. února • 9:25

No myslím si,že Hybridy jsou k ničemu,moc se neušetři celé auto je náročné na elektroniku a techniku a je drahší.Buď jen elektro a nejlepší na vodik,ale to až velké firmy umožni těm co badaji na levném získani vodiku z vody možnost v tomhe pracovat,ale dle mne je vše uměle brzděné pro velké zisky z benzínu nebo nafty

Joe Doe
13. února • 9:36

Hybrid je narocny na techniku? Ktory ako. Moj hybrid nema alternator, prislusne rozvody, nema klasicky starter, de facto nema ani prevodovku (eCVT je mechanicky jednoduchsia ako 4-stupnovy manual, nehovoriac o DSG). Nepotrebujem spojku, nepotrebujem pevne dane prevody... Pre zaujimavost - https://www.youtube.com/watch... Toto cele na videu je eCVT.

martinST
13. února • 10:06

:) Že tě to furt baví, vysvětlovat výhody hybridu. Já s tebou souhlasím, ale když čtu názory na hybrid od lidí, kteří asi vůbec neví o co jde a pořád dokola opakují nesmysly o složitosti/poruchovosti a servisní náročností, že to nejede, že to žere stejně jako diesly, ne-li více atd atd. Už se tomu jenom usmívám..

Joe Doe
13. února • 11:04

Narod si zasluzi byt vzdelany - ked to neurobia media, tak to zostava na komunite.Mozno niekoho osvieti a potom si povie... hm, pozriem sa na to.Viem, sanca, ze sa to stane na fore autorevue.cz, je mala... ;)

martinST
13. února • 11:48

JJ, chápu. Taky jsem měl kdysi chuť vyvracet lidem spoustu nesmyslných "pravd" ohledně hybridů a že realita je jiná, dokonce jsem na svého Aurise sepsal recenzi na webu moje.auto, kde jsem se to snažil popsat trochu detailněji, ale už jsem to vzdal :) Zvlášt když si přečtu..."myslím si,že Hybridy jsou k ničemu,moc se neušetři celé auto je náročné na elektroniku a techniku" , tady to fakt nemá cenu. Nebo jsem na jiném webu četl názor od "mechanika", že nechce vidět náklady na opravu spojky, protože mezi elektromotorem a spalovákem přece, "z logiky věci" , být spojka musí atd. Kdo chce, ten si relevantní info k hybridům najde a kdo nechce.... Ale je dobře, že ještě existují majitelé hybridů, které vysvětlování neomrzelo..

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Joe Doe
13. února • 13:21

""z logiky věci"'No jo, logika mechanika, ktoreho znalosti su obmedzene nizsimi instanciami modelovej ponuky VAG. Pripomina mi to debatu o rychlosti lokomotiv - z logiky veci 'expertom' vyplyvalo, ze ludia sa pri 60 km/h udusia :)

Antiautomat
12. února • 18:49

nemam zaujem. Dalej?

Joe Doe
12. února • 20:01

Mas zaujem. Inak by si predsa neklesol tak hlboko, ze by si komentoval clanok na temu, ktora ti je cudzia.

tom
13. února • 8:43

Takze kdyz ty pises svoje komentare pod VW a skoda clanky s podobnym podtonem, tak to pouze znamena, ze bys o ta auta mel zajem a chtel je? Dobre, ze to vim.

Saman
13. února • 8:59

zajem o dane tema nemusi znamenat zajem o dana auta ;-) ucelem techto clanku je pritahnout ctenare, nebo alespon nekoho kdo klikne pro zajem treba podle nadpisu, a zajmem Antiautomat zjevne bylo alespon napsat komentar ze nema zajem k danemu tematu, cims zajem projevil ;-)

Dix_
12. února • 16:41

Já jezdil s hybridem nafta-hybrid a tam to bylo v pohodě.Minulý rok jsem jezdil s toyotou CH-R hybrid a to byl nejhorší zážitek minulého roku.Řvalo to,nejelo to.Katastrofa.

Joe Doe
12. února • 18:00

Sorry, ale ako majitel hybridu od Toyoty ti mozem povedat len jedno:Nauc sa jazdit.

Toper
12. února • 18:06

Nejlepší jsou ti, kteří si myslí, že se v dnešní době člověk musí přizpůsobovat autu. Ne, auto je věc, má sloužit a neotravovat. Musí být takové, aby se mu člověk nemusel přizpůsobovat. Jestli takové není, je to špatné auto.

Joe Doe
12. února • 18:10

Vodic sa nemusi prisposobovat autu? Dalsi dokaz, ze si mizerny sofer.Chces povedat, ze s dieslom jazdis rovnako ako s benzinom? Chces povedat, ze s V8 jazdis rovnako ako s R3? Ze s turbom jazdis rovnako ako s atmosferou?Chces povedat, ze sa ako vodic neprisposobis fyzikalnej charakteristike motoru auta aby si optimalne vyuzival jeho vykon?Pozri, bud priznas, ze si mizerny sofer, alebo priznas, ze kecas.

Toper
13. února • 10:28

Opět dokazuješ, že jsi vůbec nic nepochopil.Takže znovu, abys to pobral. Když jedu s V8, tak jedu s V8 a ona je kupodivu jizdně lepší, než nějaké R3. Dtto atmosféra vs turbo.
Jedno jede lépe, podle jednoduché matematiky je taky lepším autem. Nic víc, nic míň. Jen tys to nepochopil.

Jan Havránek
12. února • 18:21

Tak vlastní jak turbo naftu, tak i atmosféru benzín a s obojím jezdím stejně.... U obojího řadím cca ve 2000 tis. otáček. Ano, podle tvé teorie jsem špatnej řidič..... Faktem zůstává, že to auto s mým stylem nemá problém, neodmlouvá a dokáže se přizpůsobit řidiči.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Joe Doe
12. února • 19:59

Ak maju obe auta podobnu krivku vykonu a krutiaceho momentu, podobne sprevodovanie a tak dalej, tak da rozum, ze sa s nimi bude jazdit podobne. Hoci atmosfery zvyknu mat maximum vykonu pri vyssich otackach nez porovnatelny turbodiesel.Ale vzdy plati, ze na optimalne vyuzitie motora/auta sa vodic musi prisposobit.

Jan Havránek
12. února • 20:49

:-D Křivka a převody jsou úplně jinde..... Ty o pořád stavíš na tom, že se musí řidič podvolovat výkonu motoru.... Ano, ale to je případ fábie a litrovýho atmosferickýho trojhrnku.... Ale pokud máš auto a to auto má taky nějakej ten výkon, řekněme 90kw v atmosfeře benzínu a 1250kg pohotovostní hmotnosti.... Pak si tam můžeme přidat natáčení vačky/vaček, proměnnou délku sání, atd..... Pro klidnou a normální jízdu nepotřebuju řadit na 5500 ot. abych honil výkon. Převážně jedeš šolich a dodržuješ předpidsy.....

Jan
13. února • 23:57

Už vidím, jak s benzinem při předjíždění přeřazuješ ve 2000 ot na vyšší rychlostní stupeň.
Já nemám 90 kW/1250kg, ale 142 kW/1450 kg benzin v automatu, a při předjíždění mi to řadí okolo 5-6 tis otáček. To stejný auto v dieselu při stejném stylu jízdy - předjíždění řadí při 3.500 - 4.000 otáčkách. Tak to inženýři naprogramovali, protože je to tak ideální. A řidič se musí také tomu přizpůsobit, co řídí. Skus řadit s naftou mezi 5-6 tis otáčkami :-)
Podle tebe se mi nafťák přizpůsobut?

Saman
13. února • 9:00

proste se prizpusobujes danym autum a dal to neres B-]

Joe Doe
13. února • 7:48

Ja pisem, ze vodic sa v kazdom aute prisposobuje. Bodka. Nejde o honenie vykonu, ide o optimalne vyuzitie motora.Fyzika nepusti.

Jan Havránek
13. února • 12:00

A já ti tvrdím, že pokud nemáš auto s mizerným výkonem, tak tohle dělat nemusíš....
Zkrátka mám auta s adekvátní výkonovou rezervou a pro běžnou klidnou jízdu v rámci předpisů nepotřebuju hledat a podvolovat se, kvůli optimálnímu využití motoru.... Dál to řešit nemusíme, ty máš svojí pravdu a nebo zkušenost a já zas tu svou.

Hloupej Honza
12. února • 15:35

Jestli budou pro alternativní auta datace kdo by to čekal že? Jen připomínám, že Toyta taky prodává auta v zemích kde není zvykem, že teče z kohoutku pitná voda a nejde celých 24hodin denně elektřina. Kolik pak tam asi EV a hybridů prodá ?

Kuk Vykuk
13. února • 11:00

Tak už víme proč ti říkaj hloupej Honza.

Zdenek
13. února • 0:01

Další nevzdělanec z první pomocné....

Joe Doe
12. února • 18:06

Hybrid nepotrebuje elektrinu zo siete.Plug-in hybrid v zasade tiez nie, pretoze dokaze fungovat ako full hybrid (v zavislosti od vyrobcu).Kua, hybridy su na trhu uz 20 rokov, ovladaju LMP1 vo WEC, Formula 1 vyuziva hybridny pohon, a diskusne fora su stale plne nedozvdelancov, ktori nevedia, aky je rozdiel medzi hybridom, full hybridom, plug-in hybridom a elektromobilom.To je ako ist na IT forum a nevediet rozdiel medzi iOS a Androidom.

Saman
12. února • 17:17

hybrid potrebuje aby sla nekde v nejake zemi elektrina? to snad potrebuje castecne jen plug-in hybrid a zcela elektromobil, hybrid zadnou zasuvku s elektrinou nepotrebuje, neb sam zadnou nema ;-)

Prdilet
12. února • 15:30

Nechocu gybrid!

Zdenek
12. února • 23:59

Proč nepíšeš na web který je tvůj domovský? Nejspíš jsi tahal kačera a možná ještě taháš:-D

Doporučujeme

Články odjinud