Mito je moc hezké a pro dva nebo druhé auto dobrá volba.Super vzhled,originalita.Italské auta znám a není pravda ,že jdejen o problémová auta.Vlastním Lancii 2012 , měl jsem i Alfu,Cromu,Lybru a běžný servis,oleje,filtry mimo to alternator a egr u Cromy.To je stále spotřební věc.Je stejně jedno jakou novinku Alfa,Fiat uvede.Konzervativní uvažování v Čra preferování Škody ,která by nikdy nedosáhla bez koncernu ničeho.K tomu taktzv.rychlokvašky Dacia a o něco lepší Hyund.ať neurazím.Každého věc.U mě hovoří zkušenosti.
Najväčším problémom MiTo (Milano-Torino) je jeho značka Alfa-Romeo, resp. materský koncern Fiat :-D
Orientují se na mimoevropské trhy? Tak to by jim měl někdo připomenout, kolik prodávají v EU a kolik v takových USA. I to blbé Stelvio tam totálně paběrkuje. A ještě mě fascinuje ten talent představitelů FCA na shazování dosud vyráběných modelů prohlášeními jako "nejsou dost dobré" nebo "konkurence to dělá lépe."
Jeden renomovaný designer se k Mitu vyjádřil, že dle jeho názoru vypadá: Jako veverka, které někdo šlápl na ocas. Já s ním plně souhlasím, takto si rozhodně sportovní auto nepředstavuji. Škoda Alfy Romeo jako značky, takové krásné vozy dělala - Alfetta, 156, 159, Brera.....
Je pravda že mito má mizerný komfort odpruzeni a plno lidí to odradí ale agilita podvozku je pořád vynikající. PS. Škoda toho řízení rychle přesně ale strašně preposilovane
Bodejť, vždyť je to překapotované a předražené staré Punto.
Hlupáku.
Tak prekapotovane punto to rozhodně není. Ano platforma je stejná ale úprav a vyztuzeni je na podvozku dost na to aby jste říkal že je pouze prekapotovane
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.