Dny hatchbacku Alfa Romeo MiTo jsou sečteny. Velké trhy nezajímá

8 komentářů

J
11. března • 17:41

Mito je moc hezké a pro dva nebo druhé auto dobrá volba.
Super vzhled,originalita.Italské auta znám a není pravda ,že jde
jen o problémová auta.Vlastním Lancii 2012 , měl jsem i Alfu,Cromu,Lybru a běžný servis,oleje,filtry mimo to alternator a egr u Cromy.To je
stále spotřební věc.Je stejně jedno jakou novinku Alfa,Fiat
uvede.Konzervativní uvažování v Čr
a preferování Škody ,která by nikdy nedosáhla bez koncernu
ničeho.K tomu taktzv.rychlokvašky Dacia a o něco lepší Hyund.ať neurazím.
Každého věc.U mě hovoří zkušenosti.

josephko
11. března • 5:59

Najväčším problémom MiTo (Milano-Torino) je jeho značka Alfa-Romeo, resp. materský koncern Fiat :-D

Nyte
11. března • 0:57

Orientují se na mimoevropské trhy? Tak to by jim měl někdo připomenout, kolik prodávají v EU a kolik v takových USA. I to blbé Stelvio tam totálně paběrkuje. A ještě mě fascinuje ten talent představitelů FCA na shazování dosud vyráběných modelů prohlášeními jako "nejsou dost dobré" nebo "konkurence to dělá lépe."

nobody
10. března • 17:04

Jeden renomovaný designer se k Mitu vyjádřil, že dle jeho názoru vypadá: Jako veverka, které někdo šlápl na ocas. Já s ním plně souhlasím, takto si rozhodně sportovní auto nepředstavuji. Škoda Alfy Romeo jako značky, takové krásné vozy dělala - Alfetta, 156, 159, Brera.....

ffff
10. března • 18:31

Je pravda že mito má mizerný komfort odpruzeni a plno lidí to odradí ale agilita podvozku je pořád vynikající. PS. Škoda toho řízení rychle přesně ale strašně preposilovane

Sir CHerokee
10. března • 15:31

Bodejť, vždyť je to překapotované a předražené staré Punto.

Roman
11. března • 15:17

Hlupáku.

ffff
10. března • 18:25

Tak prekapotovane punto to rozhodně není. Ano platforma je stejná ale úprav a vyztuzeni je na podvozku dost na to aby jste říkal že je pouze prekapotovane

Doporučujeme

Články odjinud