Citroën Type C 5 HP. Cena 350.000 Kč.

Citroën Type C 5 HP. Cena 350.000 Kč.

Citroën C4 Berline Carrosserie Speciale je maličko záhadou, protože nikdo neví, proč byla vozu přiřčena speciální karoserie. Víme jen, že auto bylo vyrobeno v roce 1929. Prodal se za 126.000 Kč

Citroën C4 Berline Carrosserie Speciale je maličko záhadou, protože nikdo neví, proč byla vozu přiřčena speciální karoserie. Víme jen, že auto bylo vyrobeno v roce 1929. Prodal se za 126.000 Kč

Tento Citroën C4 Familiale z roku 1930 už asi zažil i lepší časy, vzhledem k jeho špatnému stavu. V minulosti se těchto aut vyrobilo na 240 tisíc kusů. Cena: 112.000 Kč.

Tento Citroën C4 Familiale z roku 1930 už asi zažil i lepší časy, vzhledem k jeho špatnému stavu. V minulosti se těchto aut vyrobilo na 240 tisíc kusů. Cena: 112.000 Kč.

Citroën C4 Plateau je další z modifikací modelu C4 a mohl jezdit rychlostí až 70 km/h. Automobil se prodává i s doklady o možné registraci vozu, takže ho lze vzít i na silnici. Cena: 196.000 Kč.

Citroën C4 Plateau je další z modifikací modelu C4 a mohl jezdit rychlostí až 70 km/h. Automobil se prodává i s doklady o možné registraci vozu, takže ho lze vzít i na silnici. Cena: 196.000 Kč.

Automobil z roku 1932 nese název C4 Berline. Má čtyřválcový motor s objemem 1.6 litrů, výkonem 30 koní a třírychlostní převodovku. Jede maximálně 90 km/h. Cena: 126.000 Kč.

Automobil z roku 1932 nese název C4 Berline. Má čtyřválcový motor s objemem 1.6 litrů, výkonem 30 koní a třírychlostní převodovku. Jede maximálně 90 km/h. Cena: 126.000 Kč.

Tento Citroën Rosalie 10 NH z roku 1933 sice není uplně v nejlepší kondici, ale prodal se i s certifikáty a doklady za 140.000 Kč.

Tento Citroën Rosalie 10 NH z roku 1933 sice není uplně v nejlepší kondici, ale prodal se i s certifikáty a doklady za 140.000 Kč.

Atto Rosalie 10L ze stejného roku, tedy 1933, je v lepším stavu. Automobil byl původně předváděcí a má najeto jen 13 tisíc kilometrů. Prodal se za 126.000 Kč.

Atto Rosalie 10L ze stejného roku, tedy 1933, je v lepším stavu. Automobil byl původně předváděcí a má najeto jen 13 tisíc kilometrů. Prodal se za 126.000 Kč.

Citroën Traction Avant 11 B Labaratory z roku 1953 je ve velmi dobrém stavu a hedí se například k renovaci. Má krásnou NAVY modrou barvu a pohon předních kol. Na tachometru mu svítí nájezd 63,576 kilometrů, prodal se za 350.000 Kč.

Citroën Traction Avant 11 B Labaratory z roku 1953 je ve velmi dobrém stavu a hedí se například k renovaci. Má krásnou NAVY modrou barvu a pohon předních kol. Na tachometru mu svítí nájezd 63,576 kilometrů, prodal se za 350.000 Kč.

Citroën G2 Phase 1 je poháněn čtyřválcem o objemu 1.2 litru, který dává výkon 60 koní a maximálku až 150 km/h. Má navíc také hydropneumatické odpružení. Původně bylo prodáno ve Španělsku. Cena: 280.000 Kč.

Citroën G2 Phase 1 je poháněn čtyřválcem o objemu 1.2 litru, který dává výkon 60 koní a maximálku až 150 km/h. Má navíc také hydropneumatické odpružení. Původně bylo prodáno ve Španělsku. Cena: 280.000 Kč.

Mladší sourozenec předchozího modelu, Citroën GSpeciale Phase 2 přišel sedm let po představení původního modelu ajednalo se spíše o facelift než o nový model. Prodal se za 336.000 Kč.

Mladší sourozenec předchozího modelu, Citroën GSpeciale Phase 2 přišel sedm let po představení původního modelu ajednalo se spíše o facelift než o nový model. Prodal se za 336.000 Kč.

Toto Mehari 4X4 Verte z roku 1979 je prvním ze třech Mehari, které byly v aukci nabízeny. Předváděcí Citroën má najeto jen 11 tisíc kilometrů. Prodal se za 644.000 Kč.

Toto Mehari 4X4 Verte z roku 1979 je prvním ze třech Mehari, které byly v aukci nabízeny. Předváděcí Citroën má najeto jen 11 tisíc kilometrů. Prodal se za 644.000 Kč.

Další Mehari 4x4 Verte, což bylo produkčně jedno vůbec z nejdůležitějších aut, jaké kdy v Citroënu vyrábělyi, má najeto jen 11 tisíc kilometrů a navíc má i plátěnou střechu. Prodalo se za 700.000 Kč.

Další Mehari 4x4 Verte, což bylo produkčně jedno vůbec z nejdůležitějších aut, jaké kdy v Citroënu vyrábělyi, má najeto jen 11 tisíc kilometrů a navíc má i plátěnou střechu. Prodalo se za 700.000 Kč.

Těchto Citroënů Mehari 4X4 Jaune (žlutá) bylo vyrobeno jen 1213 a konkrétně tento měl i certifikáty a doklady. Prodal se za 504.000 Kč.

Těchto Citroënů Mehari 4X4 Jaune (žlutá) bylo vyrobeno jen 1213 a konkrétně tento měl i certifikáty a doklady. Prodal se za 504.000 Kč.

S dalším automobil přichází možnost dobré investice. Tento Citroën Visa Super je totiž jeden z prvních vyrobených a je ve výberném stavu. Na světě už moc takových nezbývá, navíc s nájezdem 11, 198 km. Prodal se za 168.000 Kč.

S dalším automobil přichází možnost dobré investice. Tento Citroën Visa Super je totiž jeden z prvních vyrobených a je ve výberném stavu. Na světě už moc takových nezbývá, navíc s nájezdem 11, 198 km. Prodal se za 168.000 Kč.

Tento Xenia concept z roku 1980 není jen na koukání. Má opravdový podvozek i kola a jedná se tak o zajímavý kus.

Tento Xenia concept z roku 1980 není jen na koukání. Má opravdový podvozek i kola a jedná se tak o zajímavý kus.

Jeden z prvních automatických Citroënů CX Pallas z roku 1980. Prodal se za 336.000 Kč.

Jeden z prvních automatických Citroënů CX Pallas z roku 1980. Prodal se za 336.000 Kč.

Citroën FAF z roku 1980 stojí na základech legendárního 2CV a jeho přízvysko FAF  znamená ve francoužštině Facile à Fabrigue, Facile à Fanancer. Tedy sandné vyrobit,  snadné financovat. Má najeto jen 6 tisíc kilometrů, prodal se za 532.000 Kč.

Citroën FAF z roku 1980 stojí na základech legendárního 2CV a jeho přízvysko FAF znamená ve francoužštině Facile à Fabrigue, Facile à Fanancer. Tedy sandné vyrobit, snadné financovat. Má najeto jen 6 tisíc kilometrů, prodal se za 532.000 Kč.

Citroën Iltis z roku 1981 má motor 1.8, který dává 75 koňských sil, jež redukuje čtyřrychlostní převodovka. Může do hluboké vody i do skal a jedná se o originál bez úprav. Cena: 252.000 Kč.

Citroën Iltis z roku 1981 má motor 1.8, který dává 75 koňských sil, jež redukuje čtyřrychlostní převodovka. Může do hluboké vody i do skal a jedná se o originál bez úprav. Cena: 252.000 Kč.

Concept ECO 2000 z roku 1983 má odpor vzduchu jen 0.31 a má tak úchvatnou spotřebu 3.5 litru na 100 km. Cena: 238.000 Kč.

Concept ECO 2000 z roku 1983 má odpor vzduchu jen 0.31 a má tak úchvatnou spotřebu 3.5 litru na 100 km. Cena: 238.000 Kč.

Citroën ECO 2000 SL 10 Concept je finální verzí vozu na předchozí fotografii. Automobil byl dlouhá léta ve větrném tunelu a výsledkem je odpor vzduchu 0,21. Pod kapotou je motor 0.75 litrů, který dává 35 koní a auto váží jen 450 kg. Vůz jede až 140 km/h. Cena: 406.000 Kč.

Citroën ECO 2000 SL 10 Concept je finální verzí vozu na předchozí fotografii. Automobil byl dlouhá léta ve větrném tunelu a výsledkem je odpor vzduchu 0,21. Pod kapotou je motor 0.75 litrů, který dává 35 koní a auto váží jen 450 kg. Vůz jede až 140 km/h. Cena: 406.000 Kč.

Citroën BX GTI z roku 1990 má najeto jen 21 tisíc kilometrů a jedná se o predprodukční model. Pod kapotou je benzínový čtyřválcový motor 1.9 s výkonem 125 koní a maximálkou 200 km/h. Cena: 280.000 Kč.

Citroën BX GTI z roku 1990 má najeto jen 21 tisíc kilometrů a jedná se o predprodukční model. Pod kapotou je benzínový čtyřválcový motor 1.9 s výkonem 125 koní a maximálkou 200 km/h. Cena: 280.000 Kč.

Stejný vůz se stejným motorem, jako ten na předchozí fotografii. Tento byl však určen na okruh. Má najeto 21 tisíc kilometrů a cena je totožná s předešlým BX. Cena: 448.000 Kč.

Stejný vůz se stejným motorem, jako ten na předchozí fotografii. Tento byl však určen na okruh. Má najeto 21 tisíc kilometrů a cena je totožná s předešlým BX. Cena: 448.000 Kč.

Podvozek a motor Citroën XM, který je vybaven plexisklem, jež poodhaluje, jak pracuje. Cena: 126.000 Kč.

Podvozek a motor Citroën XM, který je vybaven plexisklem, jež poodhaluje, jak pracuje. Cena: 126.000 Kč.

Citroën Citela concept pochází z roku 1991 a na délku měří pouhých 2,96 metru. Maximálka je 110 km/h a na elektřinu, která ho pohání, ujede 209 kilometrů! Cena: 364.000 Kč.

Citroën Citela concept pochází z roku 1991 a na délku měří pouhých 2,96 metru. Maximálka je 110 km/h a na elektřinu, která ho pohání, ujede 209 kilometrů! Cena: 364.000 Kč.

Tento třídveřový model AX Mutine z roku 1992 ze speciální model vytvořený pro managera PSA Auguste Génovèse.  Cena: 196.000 Kč.

Tento třídveřový model AX Mutine z roku 1992 ze speciální model vytvořený pro managera PSA Auguste Génovèse. Cena: 196.000 Kč.

Tento model AX z roku 1995 je zvláštní tím, že si v těchto letech v Citroënu hodně hráli s elektrickým pohonem. Cena: 78.400 Kč.

Tento model AX z roku 1995 je zvláštní tím, že si v těchto letech v Citroënu hodně hráli s elektrickým pohonem. Cena: 78.400 Kč.

Citroën Xantia Break Expo mělo v roce 1996 demonstrovat recyklovatelnost některých částí automobilu. Cena: 11.200 Kč.

Citroën Xantia Break Expo mělo v roce 1996 demonstrovat recyklovatelnost některých částí automobilu. Cena: 11.200 Kč.

Toto Berlingo z roku 1996 mělo na pařížské motorshow ukázat velký prostor a variabilitu tohoho vozu. Cena: 70.000 Kč.

Toto Berlingo z roku 1996 mělo na pařížské motorshow ukázat velký prostor a variabilitu tohoho vozu. Cena: 70.000 Kč.

Téměř v původním stavu je další prodejní exponát. Jedná se o Citroën ZX Berline Reflex 1.9 D Phase 2 z roku 1996, které má najeto jen něco přes tisíc kilometrů. Cena: 168.000 Kč.

Téměř v původním stavu je další prodejní exponát. Jedná se o Citroën ZX Berline Reflex 1.9 D Phase 2 z roku 1996, které má najeto jen něco přes tisíc kilometrů. Cena: 168.000 Kč.

Citroën Berlingo Grand Angle Sbarro byl jako koncpet určen pro fotožurnalisty. Dostal navíc speciální pneumatiky pro pohyb v terénu a motor V6. Cena: 224.000 Kč.

Citroën Berlingo Grand Angle Sbarro byl jako koncpet určen pro fotožurnalisty. Dostal navíc speciální pneumatiky pro pohyb v terénu a motor V6. Cena: 224.000 Kč.

Tato Xantia Activa má motor V6 a je z roku 1997. Vyrobeno bylo jen 2600 kusů a s nájezdem 1575 km se jedná o zajímavý kousek. Cena: 392.000 Kč.

Tato Xantia Activa má motor V6 a je z roku 1997. Vyrobeno bylo jen 2600 kusů a s nájezdem 1575 km se jedná o zajímavý kousek. Cena: 392.000 Kč.

Dalším předprodukčním modelem je i tato Xsara Berline 2.0 L Phase 1 z roku 1997, kterou pohání motor 2.0. Cena: 126.000 Kč

Dalším předprodukčním modelem je i tato Xsara Berline 2.0 L Phase 1 z roku 1997, kterou pohání motor 2.0. Cena: 126.000 Kč

O rok starší je pak tato Xsara Break s dieslovým motorem 1.5, která pochází původně z Portugalska. Prodala se za 98.000 Kč.

O rok starší je pak tato Xsara Break s dieslovým motorem 1.5, která pochází původně z Portugalska. Prodala se za 98.000 Kč.

A zde je další Xsara z roku 1998. Tentokráte s motorem 1.8 a nájezdem jen 1,8 tisíc kilometrů. Prodala se za 100.800 Kč.

A zde je další Xsara z roku 1998. Tentokráte s motorem 1.8 a nájezdem jen 1,8 tisíc kilometrů. Prodala se za 100.800 Kč.

Další z řady modelů Xsara? Ano, ale tonto má název 2.0 Phase 1 Dynalto, který napovídá, že mezi motorem a převodovkou je úmístěn malý elektormotor, jež redukuje spotřebu. Cena: 100.800 Kč.

Další z řady modelů Xsara? Ano, ale tonto má název 2.0 Phase 1 Dynalto, který napovídá, že mezi motorem a převodovkou je úmístěn malý elektormotor, jež redukuje spotřebu. Cena: 100.800 Kč.

Máte rádi otevřená auta? Tak pak vás bude jistě zajímat tento Citroën Berlingo Flanerie Sbarro, jež má osm míst k sezení a žádné dveře ani střechu. Jediným sklem je, ke štěstí řidiče, to přední. Prodalo se za 266.000 Kč.

Máte rádi otevřená auta? Tak pak vás bude jistě zajímat tento Citroën Berlingo Flanerie Sbarro, jež má osm míst k sezení a žádné dveře ani střechu. Jediným sklem je, ke štěstí řidiče, to přední. Prodalo se za 266.000 Kč.

Ručně vyrobený concept Pluriel z roku 1999 je předchůdcem Citroënu C3 Pluriel. Cena: 140.000 Kč.

Ručně vyrobený concept Pluriel z roku 1999 je předchůdcem Citroënu C3 Pluriel. Cena: 140.000 Kč.

Tenhle taxík Berlingo Sbarro je vyroben v roce 2000 a má najeto jen 1400 kilometrů. Může okamžitě do provozu, takže jestli si chcete přivydělávat jako taxikář, je tohle dobrá koupě. Cena: 196.000 Kč.

Tenhle taxík Berlingo Sbarro je vyroben v roce 2000 a má najeto jen 1400 kilometrů. Může okamžitě do provozu, takže jestli si chcete přivydělávat jako taxikář, je tohle dobrá koupě. Cena: 196.000 Kč.

Na prodej je i Citroën XM V6 Exclusive Phase 2, který byl vyroben pro herce Rogera Hanina, který v něm jezdil v kriminálce Navarro. Má specilání audio a měnič CD. Cena: 840.000 Kč.

Na prodej je i Citroën XM V6 Exclusive Phase 2, který byl vyroben pro herce Rogera Hanina, který v něm jezdil v kriminálce Navarro. Má specilání audio a měnič CD. Cena: 840.000 Kč.

Další totožný model, jen v jiné barvě, si ve filmu sice nezahrál, ale zato má stejnou V6 s výkonem 194 koní a přední spoiler. V kostce se jedná asi o nejexkluzivnější vůz od Citroënu v této éře. A navíc má najeto jen 5 tisíc km. Cena: 308.000 Kč.

Další totožný model, jen v jiné barvě, si ve filmu sice nezahrál, ale zato má stejnou V6 s výkonem 194 koní a přední spoiler. V kostce se jedná asi o nejexkluzivnější vůz od Citroënu v této éře. A navíc má najeto jen 5 tisíc km. Cena: 308.000 Kč.

Tomuto autu se ve Francii přezdívalo TGV. Vyrobeno v roce 2000 má toto XM TD Exklusive Phase 2 najeto 30 tisíc kilometrů a pod kapotou 2.5 litrový turbodiesel. Cena: 196.000 Kč.

Tomuto autu se ve Francii přezdívalo TGV. Vyrobeno v roce 2000 má toto XM TD Exklusive Phase 2 najeto 30 tisíc kilometrů a pod kapotou 2.5 litrový turbodiesel. Cena: 196.000 Kč.

Této Xantii Berline Iran tuž ubylo pár součástek. Prodala se za 70.000 Kč.

Této Xantii Berline Iran tuž ubylo pár součástek. Prodala se za 70.000 Kč.

Tato Xantia Break Phase 2 vypadá i po šestnácti letech pořád dobře. Cena: 182.000 Kč.

Tato Xantia Break Phase 2 vypadá i po šestnácti letech pořád dobře. Cena: 182.000 Kč.

Citroën Xsara Berline 1.6 L Phase 2 je asi jedno z nejméně zajímavých aut na prodej z této sbírky. Za zmínku stojí snad jen to, že má najeto jen 113 kilometrů.

Citroën Xsara Berline 1.6 L Phase 2 je asi jedno z nejméně zajímavých aut na prodej z této sbírky. Za zmínku stojí snad jen to, že má najeto jen 113 kilometrů.

Tato Xsara Coupe VTR s motorem 1.6 L má najeto jen 440 km. Seabstian Loeb se závodní verzí tohoto auta vyhrál v roce 2004 WRC. Cena: 182.000 Kč.

Tato Xsara Coupe VTR s motorem 1.6 L má najeto jen 440 km. Seabstian Loeb se závodní verzí tohoto auta vyhrál v roce 2004 WRC. Cena: 182.000 Kč.

Tuhle Xsaru Picasso si vzal na starost švýcarský úpravce Sbarro a dal jí název El Bicho. Model dostal zvýšený podvozek, térenní úpravu karoserie a mlhová světla. Jen ta žlutá pastelová barva moc neláka. Cena: 154.000 Kč.

Tuhle Xsaru Picasso si vzal na starost švýcarský úpravce Sbarro a dal jí název El Bicho. Model dostal zvýšený podvozek, térenní úpravu karoserie a mlhová světla. Jen ta žlutá pastelová barva moc neláka. Cena: 154.000 Kč.

Sedan střední třídy, C5 Berline Phase 1 byl vůbec první generací modelů C5. Tento konkrétní z roku 2001 je v výbavě Exclusive a má najeto jen 1,5 tisíc km. Prodal se za 224.000 Kč.

Sedan střední třídy, C5 Berline Phase 1 byl vůbec první generací modelů C5. Tento konkrétní z roku 2001 je v výbavě Exclusive a má najeto jen 1,5 tisíc km. Prodal se za 224.000 Kč.

A další Sbarro. Tentokráte se jedná o úpravu Berlinga s názvem Escapade, která se vyznačuje prosklenou střechou, otočnými předními sedačkami a zadními, které se nadzvedají. Ve výbavě nechybí ani GPS navigace či stoleček. Cena: 252.000 Kč.

A další Sbarro. Tentokráte se jedná o úpravu Berlinga s názvem Escapade, která se vyznačuje prosklenou střechou, otočnými předními sedačkami a zadními, které se nadzvedají. Ve výbavě nechybí ani GPS navigace či stoleček. Cena: 252.000 Kč.

Tato C8 sice vypadá, jako běžná, ale nenechte se mýlit. Tahle má název Oxygene a opět jde o počit firmy Sbarro. Místo klasických posuvných dveří má například takzvané motýlí, které se otevírají od sebe. Cena: 225.400 Kč.

Tato C8 sice vypadá, jako běžná, ale nenechte se mýlit. Tahle má název Oxygene a opět jde o počit firmy Sbarro. Místo klasických posuvných dveří má například takzvané motýlí, které se otevírají od sebe. Cena: 225.400 Kč.

Citroën C3 Absolue se vyznačuje hlavně prosklenou střechou a živými barvami v interiéru. Cena: 126.000 Kč.

Citroën C3 Absolue se vyznačuje hlavně prosklenou střechou a živými barvami v interiéru. Cena: 126.000 Kč.

Citroën C4 Coupe R-Pur Sbarro je snížené a má stahovací střechu.

Citroën C4 Coupe R-Pur Sbarro je snížené a má stahovací střechu.

Na prodej byl též Citroën C-Triomphe z roku 2007, který se prodával od roku 2006 převážně v Číně. Jako mnoho dalších vozů z této kolekce je to předprodukční verze. Cena: 196.000 Kč

Na prodej byl též Citroën C-Triomphe z roku 2007, který se prodával od roku 2006 převážně v Číně. Jako mnoho dalších vozů z této kolekce je to předprodukční verze. Cena: 196.000 Kč

Jedním ze zajímavých exemplářů je tento Citroën C2 Super 1600 Ogier 2008. Proč? Vždyť je to závodní auto! Dobře, není to úplně pravda, protože tohle je jen replika toho vozu, se kterým závodil Sébastien Ogier během J-WRC v roce 2008. Bohužel ale nemá ani motor. I tak je to ale krásné auto. Prodalo se za 420.000 Kč.

Jedním ze zajímavých exemplářů je tento Citroën C2 Super 1600 Ogier 2008. Proč? Vždyť je to závodní auto! Dobře, není to úplně pravda, protože tohle je jen replika toho vozu, se kterým závodil Sébastien Ogier během J-WRC v roce 2008. Bohužel ale nemá ani motor. I tak je to ale krásné auto. Prodalo se za 420.000 Kč.

Dalším prototypem na prodej je Citroën Jumpy Atlante Des Neiges, který pohání turbodiesel o objemi 1.6 litru. Má najeto jen 550 kilometrů a aukční síň uvádí, že ho lze registrovat i do běžného provozu. Prodalo se za 448.000 Kč.

Dalším prototypem na prodej je Citroën Jumpy Atlante Des Neiges, který pohání turbodiesel o objemi 1.6 litru. Má najeto jen 550 kilometrů a aukční síň uvádí, že ho lze registrovat i do běžného provozu. Prodalo se za 448.000 Kč.

Citroën C3 Picasso HDI Salon De Paris z roku 2008 už má vše v názvu. Dieslový automobil byl vyroben speciálně pro pařížskou motorshow v roce 2008 a má dvoutónovou oranžovo-bílou barvu. Ve skutečnosti se jedná o dobrou koupi, protože má najeto jen 9 km a může být provozován na veřejných silnicích. Prodal se za 308.000 Kč.

Citroën C3 Picasso HDI Salon De Paris z roku 2008 už má vše v názvu. Dieslový automobil byl vyroben speciálně pro pařížskou motorshow v roce 2008 a má dvoutónovou oranžovo-bílou barvu. Ve skutečnosti se jedná o dobrou koupi, protože má najeto jen 9 km a může být provozován na veřejných silnicích. Prodal se za 308.000 Kč.

Tohle auto asi ani nemusíme představovat. Na prodej jsou hned dvě a jedná se samozřejmě o supermini DS3, které má najeto jen 3,565 kilometrů. Cena: 350.000 Kč.

Tohle auto asi ani nemusíme představovat. Na prodej jsou hned dvě a jedná se samozřejmě o supermini DS3, které má najeto jen 3,565 kilometrů. Cena: 350.000 Kč.

Zde je ta druhá. Ve verzi HDI 90 s nájezdem 44 km. Cena: 280.000 Kč.

Zde je ta druhá. Ve verzi HDI 90 s nájezdem 44 km. Cena: 280.000 Kč.

A máme tady jedno z nejdražších aut. Citroën Tubik concept z roku 2010 je plný moderních technologií. Prodal se za 924.000 Kč.

A máme tady jedno z nejdražších aut. Citroën Tubik concept z roku 2010 je plný moderních technologií. Prodal se za 924.000 Kč.

Tahle DS3 je také předprodukční a má najeto jen 19 km. Byla postavena jako pocta francouzskému fotbalovému týmu Olympique de Marseille. Cena: 336.000 Kč.

Tahle DS3 je také předprodukční a má najeto jen 19 km. Byla postavena jako pocta francouzskému fotbalovému týmu Olympique de Marseille. Cena: 336.000 Kč.

Citroën C Cactus concept je základem pro současný Cactus. Tento concept byl představen v roce 2013, jen bez B-sloupků a zpětných zrcátek. Cena: 112.000 Kč.

Citroën C Cactus concept je základem pro současný Cactus. Tento concept byl představen v roce 2013, jen bez B-sloupků a zpětných zrcátek. Cena: 112.000 Kč.

Kéž by se jednalo o skutečné auto. Bohužel je to však jen replika ve skutečné velikosti, která měla oslavovat úspěch reálného závoďáku. Cena: 616.000 Kč.

Kéž by se jednalo o skutečné auto. Bohužel je to však jen replika ve skutečné velikosti, která měla oslavovat úspěch reálného závoďáku. Cena: 616.000 Kč.

Citorën C4 Cactus 1.6 HDI BMP6 je předprodukční model, který má najeto jen 55 kilometrů. Cena: 294.000 Kč.

Citorën C4 Cactus 1.6 HDI BMP6 je předprodukční model, který má najeto jen 55 kilometrů. Cena: 294.000 Kč.

A nakonec úplně nový Citroën C4 Cactus VTI 82 BMP6, který má 82 koní a šestistupňový manuál. Prodal se za 364.000 Kč.

A nakonec úplně nový Citroën C4 Cactus VTI 82 BMP6, který má 82 koní a šestistupňový manuál. Prodal se za 364.000 Kč.

Citroën C4 Berline Carrosserie Speciale je maličko záhadou, protože nikdo neví, proč byla vozu přiřčena speciální karoserie. Víme jen, že auto bylo vyrobeno v roce 1929. Prodal se za 126.000 Kč
Tento Citroën C4 Familiale z roku 1930 už asi zažil i lepší časy, vzhledem k jeho špatnému stavu. V minulosti se těchto aut vyrobilo na 240 tisíc kusů. Cena: 112.000 Kč.
Citroën C4 Plateau je další z modifikací modelu C4 a mohl jezdit rychlostí až 70 km/h. Automobil se prodává i s doklady o možné registraci vozu, takže ho lze vzít i na silnici. Cena: 196.000 Kč.
Automobil z roku 1932 nese název C4 Berline. Má čtyřválcový motor s objemem 1.6 litrů, výkonem 30 koní a třírychlostní převodovku. Jede maximálně 90 km/h. Cena: 126.000 Kč.
63
Fotogalerie

Citroën už vydražil automobily ze své sbírky. Jenom se po nich zaprášilo!

Citroën nedávno dražil některá auta ze své sbírky. Dosud známé ceny byly jen odhadované, nyní však známe i ty, za jaké se později automobily skutečně prodaly.

Nedávno jsme vás informovali o aukci, kterou pořádala automobilka Citroën. Jednalo se o prodej 65 automobilů z její soukromé sbírky, přičemž výtěžek měl sloužit ke koupi nových přírůstků. Dražené automobily většinou byly ve sbírce několikrát, takže se nejednalo o nějaké výrazné úbytky.

Po autech se doslova zaprášilo! Ve fotogalerii jsme vám uvedli i přepočtené částky, za jaké se ten či onen vůz nakonec prodal. Často jsou to opravdu "rakety", jenom se podívejte níže! Kupříkladu ultramoderní koncept Tubik nakonec vyšel na více než 900.000 Kč...

  • 1924 Type C 5 HP: 350.000 Kč
  • 1929 C4 Berline Carrosserie Speciale: 126.000 Kč
  • 1930 C4 Familiale: 112.000 Kč
  • 1930 C4 Plateau: 196.000 Kč
  • 1932 C4 Berline: 126.000 Kč
  • 1933 Rosalie 10L: 140.000 Kč
  • 1933 Rosalie 10 NH: 126.000 Kč
  • 1953 Traction Avant 11 B Laboratory Vehicle: 350.000 Kč
  • 1961 Ami 6: 224.000 Kč
  • 1973 GS Phase 1: 280.000 Kč
  • 1977 GSpecial Phase 2: 336.000 Kč
  • 1979 Mehari 4x4 Verte: 644.000 Kč
  • 1979 Mehari 4x4 Jaune: 504.000 Kč
  • 1979 Visa Super: 168.000 Kč
  • 1979 Mehari 4x4 Verte: 700.000 Kč
  • 1980 FAF: 532.000 Kč
  • 1980 CX Pallas Automatic Phase 1: 336.000 Kč
  • 1981 Iltis: 252.000 Kč
  • 1983 Eco 2000 concept: 238.000 Kč
  • 1984 Eco 2000 SL 10 concept: 406.000 Kč
  • 1990 BX GTI: 280.000 Kč
  • 1990 XM Maquette Plexi: 126.000 Kč
  • 1990 BX GTI Course Production Espagne: 448.000 Kč
  • 1991 Citela concept: 364.000 Kč
  • 1992 AX Mutine Three Door Phase 2: 196.000 Kč
  • 1993 Xantia Berline 2.0 L 16V Phase 1: 168.000 Kč
  • 1995 AX Electric: 78.400 Kč
  • 1996 ZX Berline Reflex 1.9 D Phase 2: 168.000 Kč
  • 1996 Berlingo VL Phase 1: 70.000 Kč
  • 1996 Xantia Break Expo: 11.200 Kč
  • 1997 Berlingo Grand Angle Sbarro: 224.000 Kč
  • 1997 Xantia Activa V6: 392.000 Kč
  • 1997 Xsara Berline 2.0 L Phase 1: 126.000 Kč
  • 1998 Xsara Berline 2.0 L Phase 1 Dynalto: 100.800 Kč
  • 1998 Xsara Break 1.5 D Phase 1: 98.000 Kč
  • 1998 Xsara Berline 1.8 L Phase 1: 100.800 Kč
  • 1999 Pluriel concept: 140.000 Kč
  • 1999 Berlingo Flanerie Sbarro: 266.000 Kč
  • 2000 Berlingo Taxi Sbarro: 196.000 Kč
  • 2000 XM V6 Exclusive Phase 2: 840.000 Kč
  • 2000 XM 2.5 TD Exclusive Phase 2: 196.000 Kč
  • 2000 XM V6 Exclusive Phase 2: 308.000 Kč
  • 2000 Xantia Berline Iran: 70.000 Kč
  • 2001 Berlino Escapade Sbarro: 252.000 Kč
  • 2001 Xantia Break Phase 2: 182.000 Kč
  • 2001 Xsara Berline 1.6 L Phase 2: 140.000 Kč
  • 2001 Xsara Picasso El Bicho Sbarro: 154.000 Kč
  • 2001 Xsara Coupe VTR 1.6 L Phase 2: 182.000 Kč
  • 2001 C5 Berline Phase 1: 224.000 Kč
  • 2002 C8 Oxygene Sbarro: 225.400 Kč
  • 2005 C3 Absolue: 126.000 Kč
  • 2005 C4 Coupe R-Pur Sbarro: 308.000 Kč
  • 2007 Jumpy Atlante Des Neiges: 448.000 Kč
  • 2007 C2 Super 1600 Ogier 2008: 420.000 Kč
  • 2007 C-Triomphe: 196.000 Kč
  • 2008 C3 Picasso HDI Salon de Paris: 308.000 Kč
  • 2009 DS 3 HDI 110: 350.000 Kč
  • 2009 DS 3 HDI 90: 280.000 Kč
  • 2010 Tubik concept: 924.000 Kč
  • 2011 DS 3 OM THP 150: 336.000 Kč
  • 2013 C Cactus concept: 112.000 Kč
  • 2014 C-Elysee WTCC: 616.000 Kč
  • 2014 C4 Cactus VTI 82 BMP6: 364.000 Kč
  • 2014 C4 Cactus 1.6 HDI BMP6: 294.000 Kč

Projděte si kompletní fotogalerii vozů s popisky a cenami:

1.jpg2.jpg3.jpg

 

Citroën

Citroën je nejdůležitější francouzská automobilka, součást skupiny Stellantis.

Společnost v roce 1919 založil André-Gustave Citroën. Byla to první automobilka s masovou sériovou výrobou mimo území USA.

Citroën C1 • Citroën C3 • Citroën C3 AircrossCitroën C-Elysée • Citroën C4 Cactus • Citroën C5 Aircross • Citroën Spacetourer • Citroën BerlingoCitroën Jumper

Doporučujeme

Články odjinud