Další narážku na Muskovu automobilku si tentokrát neodpustil Cadillac.
Zatímco na ženevském výstavišti se v době konání letošního autosalonu Hyundai prezentuje velkoformátovým billboardem s nápisem "Your turn, Elon", neboli jsi na řadě, Elone, Audi pak tvrdí, že její nový e-tron je "Musk-have". Na Teslu a zakladatele Elonu Muska zbrojí i ve Spojených státech.
Cadillac na místním trhu spouští reklamní kampaň na svůj systém semi-autonomního řízení nazvaným Super Cruise. Cadillac si totiž věří a nepřipomíná řidiči po určitém čase, aby dal ruce na volant - za neupřesněných podmínek, ale každopádně pokud je silnice docela rovná, přehledná a jedná se o dálnici, respektive americkou highway.
V patnáctisekundové reklamě na tento systém v sedanu CT6 dramaticky předjíždí Teslu Model S za doprovodu akční muziky a sloganu, že se jedná o první opravdový "hands-free" systém pro jízdu na dálnici. V menším textu pak doplňuje, že řidič zároveň vždy musí dávat pozor na provoz a nepoužívat zařízení jako je mobilní telefon a další.
Zároveň se v manuálu k autu dočtete, že systém máte používat jen po vašem uvážení, berete za něj tedy stále zodpovědnost. Povolen je také pouze v některých státech USA. Toho popíchnutí Tesly a jejího Autopilota si ale nelze nevšimnout.