Sportovní Insignia je k mání se dvěma motory a jako liftback či kombi.
Opel v Česku začíná nabízet sportovní variantu Insignie. Ta se vzdává označení OPC a také není tak brutální jako předchůdce s těmito písmeny. Místo toho si říká GSi - legendárním označením starších modelů.
Liftback označený Grand Sport začíná na částce 1.014.900 korun. Tehdy s benzinovým motorem 2.0 Turbo s výkonem 260 koní. Dvakrát přeplňovaný diesel je o dvacet tisíc dražší. Obě motorizace se standardně vážou k pohonu všech kol a osmistupňové automatické převodovce. Kombi Sports Tourer je vždy o 25 tisíc dražší. Při využití značkového financování si odečtěte 30tisícovou slevu.
Ve standardu získáte Pohon všech kol s dvouspojkovým diferenciálem, přepracovaný adaptivní podvozek FlexRide se sníženou světlou výškou, sportovní brzdy Brembo, sportovní volant, řazení pádly pod volantem, hliníkové pedály a odlišný bodykit. Dále také vrcholný infotainment s osmipalcovou obrazovkou, bezklíčový vstup a start, sedm reproduktorů, čalounění kombinací kůže/látka či černou stropnici.
Kombi se v základní výbavě liší střešními lištami, dvojitým dnem zavazadelníku nebo organizačním systémem v kufru a příplatky v podobě panoramatické střechy (+31.000) a bezdotykovým ovládáním víka (+15.000). Diesel má navíc elektrické topení, benzín pak navigaci v ceně.
Dál se nabídka příplatků v závislosti na karoserii nemění. Vynikající LED Matrix světlomety stojí 35.000 korun. Opel nabízí tři sady bezpečnostních asistentů od 27 do 40 tisíc korun. V rámci nich si můžete objednat 360stupňový kamerový systém, adaptivní tempomat či automatické parkování.
Sedadla Performance s ventilací a elektrickým ovládání pořídíte za 65 tisíc korun, s "prémiovou" hnědou kůží o 35 tisíc dráž. Navigace k dieselovému provedení stojí 22.200 korun, k benzinovému provedení je ve standardu. Head-up displej můžete mít za 25 tisíc korun. Za dvacetipalcové ráfky se připlácí taktéž 25 tisíc.
Opel Insignia GSi - technická data a české ceny nabízené motorizace |
Verze |
Grand Sport 2.0 TURBO 4x4 |
Grand Sport 2.0 CDTI BiTurbo 4x4 |
Sports Tourer 2.0 TURBO 4x4 |
Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo 4x4 |
Zdvihový objem [cm3] |
1998 |
1956 |
1998 |
1956 |
Válce/ventily |
4/4 |
4/4 |
4/4 |
4/4 |
Největší výkon [kW/min] |
191/5500 |
154/4000 |
191/5500 |
154/4000 |
Točivý moment [N.m/min] |
400/2500-4000 |
480/1500 |
400/2500-4000 |
480/1500 |
Převodovka |
8A |
8A |
8A |
8A |
Max. rychlost [km/h] |
250 |
233 |
245 |
231 |
Zrychlení 0-100 km/h [s] |
7,3 |
7,9 |
7,5 |
8,0 |
Komb. spotřeba [l/100 km] |
8,7 |
7,1 |
8,7 |
7,2 |
GSi [Kč] |
1.014.900 |
1.034.900 |
1.039.900 |
1.059.900 |