| Audi A7 Sportback

| Audi A7 Sportback

 | Audi A7 Sportback

| Audi A7 Sportback

 | Audi A7 Sportback

| Audi A7 Sportback

 | Audi A7 Sportback

| Audi A7 Sportback

 | Audi A7 Sportback

| Audi A7 Sportback

Audi A7 Sportback je jeden z vozů, který nás co do českých cen dlouho napínal, dnes už je ale tajemstvím konec | Audi A7 Sportback

Audi A7 Sportback je jeden z vozů, který nás co do českých cen dlouho napínal, dnes už je ale tajemstvím konec | Audi A7 Sportback

 | Audi A7 Sportback

| Audi A7 Sportback

 | Audi A7 Sportback

| Audi A7 Sportback

 | Audi A7 Sportback

| Audi A7 Sportback

 | Audi A7 Sportback

| Audi A7 Sportback

 | Audi A7 Sportback

| Audi A7 Sportback

 | Audi A7 Sportback

| Audi A7 Sportback

 | Audi A7 Sportback

| Audi A7 Sportback

 | Audi A7 Sportback

| Audi A7 Sportback

 | Audi A7 Sportback

| Audi A7 Sportback

 | Audi A7 Sportback
 | Audi A7 Sportback
 | Audi A7 Sportback
 | Audi A7 Sportback
17
Fotogalerie

Nové Audi A7 odhaleno. Designem evoluční, ale technikou zase blíž A8

Druhá generace Audi A7 Sportback s sebou přináší evoluční design. V technice se však zase přiblížila limuzíně A8.

"Čtyřdveřové kupé" na pomezí vyšší střední a luxusní třídy se dočkalo druhé generace. Nová A7 je součástí modelové ofenzivy čtyř kruhů v nejvyšších třídách, následuje totiž novou A8.

S předchůdcem podle očekávání sdílí designový styl. Přední maska je však o poznání mohutnější. Zatímco silueta zůstává, zadní část překvapí spojenými svítilnami. Zadní spoiler se elektricky vysouvá při 120 km/h. Vnější délka činí 4969 milimetrů, rozvor 2926 mm, šířka 1908 mm a výška 1422 milimetrů.

V interiéru dominují dvě dotykové obrazovky infotainmentu. Horní má úhlopříčku 10,1 palců a slouží pro ovládání navigace a zábavně-informativních funkcí. Pod ní se nachází menší osmipalcová obrazovka pro ovládání klimatizace a dalších podružných funkcí. Stejně jako u A8 disponuje dotykové ovládání haptickou vazbou - prst při potvrzení "zmáčknutí" zabrní. Za příplatek lze mít i třetí obrazovku, a to již známý digitální přístrojový štít.

A7 dostala i řízení všech kol a progresivní řízení. Obě nápravy jsou nově vyvinuty. Na výběr jsou čtyři varianty podvozku: konvenční podvozek s ocelovými pružinami, sportovní se světlou výškou sníženou o 10 milimetrů, elektronicky řízené tlumiče a adaptivní vzduchové odpružení s udržováním stálé světlé výšky.

Samozřejmostí jsou i jízdní asistenty, taktéž sdílené s A8. Od příštího roku budou k dispozici systémy pojmenované Audi AI remote parking pilot a Audi AI remote garage pilot, díky nimž A7 zvládne sama zaparkovat i vyparkovat. Řidič musí jen nepřetržitě držet příslušné tlačítko v aplikaci pro chytrý telefon, pomocí níž tyto systémy ovládá.

Všechny motorizace nové A7 budou mild-hybridní. V době uvedení na trh bude vůz k dispozici výhradně s přeplňovaným benzinovým šestiválcem o objemu tří litrů, který poskytne výkon 250 kW a točivý moment 500 Nm. Obchodní název zní 55 TFSI. Čtyřdveřové kupé může jet
v rozsahu rychlostí od 55 do 160 km/h setrvačností s deaktivovaným motorem. Opětovný start motoru je prováděn alternátorem BAS.

Spolupracuje se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou S tronic a pohonem všech kol. Jedná se o řešení ultra, která odpojuje pohon zadní nápravy vždy v situacích, kdy není zapotřebí, a v případě potřeby jej na základě předvídavého řízení opět připojuje.

Krátce po zahájení výroby budou následovat další šestiválcové a čtyřválcové vznětové a zážehové agregáty. Na český trh novinka dorazí v únoru příštího roku, ceny zatím nejsou známé.

Prohlédněte si kompletní fotogalerii:

aua7sb10_59e8f9867cb19.jpgaua7sb11_59e8f986abd05.jpgaua7sb20_59e8f9875275a.jpg

Audi A7

Audi A7 je stylový liftback z dílny německé automobilky. A7 byla uvedena na trh v roce 2010 jako alternativa k sedanům A6 a A8. Na rozdíl od nich má dvouprostorovou karoserii s výklopnou zadní stěnou, jedná se tak o liftback.

Ceny a výbava • Test Audi A7 Sportback 3.0 biTDI quattro • Hybridní plug-in • Test Audi A7 Sportback 55 TFSI quattro

Doporučujeme

Články odjinud