Dvě bavorské automobilky si nedají nic zadarmo. Před několika lety se rozhořela vtipná billboardová válka, kterou si začalo Audi. V rámci propagace tehdy nové A4 zněl slogan "jsi na tahu, BMW". BMW bleskově odvětilo druhým billboardem opodál, na kterém byl model M3 a nápis "šach mat!".

Dvě bavorské automobilky si nedají nic zadarmo. Před několika lety se rozhořela vtipná billboardová válka, kterou si začalo Audi. V rámci propagace tehdy nové A4 zněl slogan "jsi na tahu, BMW". BMW bleskově odvětilo druhým billboardem opodál, na kterém byl model M3 a nápis "šach mat!".

Audi opět zareagovalo silnějším kalibrem, a sice R8, kterou na dalším billboardu hned vedle označilo za krále. Korunu tomu ovšem nasadilo BMW, které nad všechny tyto výlepy vypustilo vzducholoď s obrázkem jejich monopopstu F1 a všeříkajícím vzkazem: "Game over".

Audi opět zareagovalo silnějším kalibrem, a sice R8, kterou na dalším billboardu hned vedle označilo za krále. Korunu tomu ovšem nasadilo BMW, které nad všechny tyto výlepy vypustilo vzducholoď s obrázkem jejich monopopstu F1 a všeříkajícím vzkazem: "Game over".

Nyní si začalo BMW, respektive dealer značky v Tunisu. Před dealerstvím vozů VW Group umístilo svůj billboard s nápisem "Nikdy není pozdě změnit svůj názor".

Nyní si začalo BMW, respektive dealer značky v Tunisu. Před dealerstvím vozů VW Group umístilo svůj billboard s nápisem "Nikdy není pozdě změnit svůj názor".

Zřejmě se tak snaží odradit zákazníky, kteří si právě jedou pro nové Porsche či právě Audi.

Zřejmě se tak snaží odradit zákazníky, kteří si právě jedou pro nové Porsche či právě Audi.

Dealer však neváhal odvětit. Čtyři kruhy ve znaku Audi použil na prodloužené LOL, neboli "Laughing Out Loud", což lze přeložit jako výsměch. Pod tím umístil nápis, který lze z francouzštiny přeložit jako "Neměníme značku, která vítězí".

Dealer však neváhal odvětit. Čtyři kruhy ve znaku Audi použil na prodloužené LOL, neboli "Laughing Out Loud", což lze přeložit jako výsměch. Pod tím umístil nápis, který lze z francouzštiny přeložit jako "Neměníme značku, která vítězí".

Audi opět zareagovalo silnějším kalibrem, a sice R8, kterou na dalším billboardu hned vedle označilo za krále. Korunu tomu ovšem nasadilo BMW, které nad všechny tyto výlepy vypustilo vzducholoď s obrázkem jejich monopopstu F1 a všeříkajícím vzkazem: "Game over".
Nyní si začalo BMW, respektive dealer značky v Tunisu. Před dealerstvím vozů VW Group umístilo svůj billboard s nápisem "Nikdy není pozdě změnit svůj názor".
Zřejmě se tak snaží odradit zákazníky, kteří si právě jedou pro nové Porsche či právě Audi.
Dealer však neváhal odvětit. Čtyři kruhy ve znaku Audi použil na prodloužené LOL, neboli "Laughing Out Loud", což lze přeložit jako výsměch. Pod tím umístil nápis, který lze z francouzštiny přeložit jako "Neměníme značku, která vítězí".
5
Fotogalerie

BMW a Audi se znovu hecují na billboardech. Jak to vlastně celé vzniklo?

Sousední dealeři těchto značek si často nedají nic zadarmo. Ale nás tohle pošťuchování baví!

Tyhle dvě automobilky si nedají nic zadarmo. Před několika lety se rozhořela vtipná billboardová válka, kterou začalo Audi. V rámci propagace tehdy nové A4 zněl slogan "jsi na tahu, BMW". BMW bleskově odvětilo druhým billboardem opodál, na kterém byl model M3 a nápis "šach mat!". Audi opět zareagovalo silnějším kalibrem, a sice R8, kterou na dalším billboardu hned vedle označilo za krále. Korunu tomu ovšem nasadilo BMW, které nad všechny tyto výlepy vypustilo vzducholoď s obrázkem jejich monopopstu F1 a všeříkajícím vzkazem: "Game over". Tento souboj také uvidíte v galerii.

Nyní si začalo BMW, respektive dealer značky v Tunisu. Před dealerstvím vozů VW Group umístilo svůj billboard s nápisem "Nikdy není pozdě změnit svůj názor". Zřejmě se tak snaží odradit zákazníky, kteří si právě jedou pro nové Porsche či právě Audi.

Dealer však neváhal odvětit. Čtyři kruhy ve znaku Audi použil na prodloužené LOL, neboli "Laughing Out Loud", což lze přeložit jako výsměch. Pod tím umístil nápis, který lze z francouzštiny přeložit jako "Neměníme značku, která vítězí".

Těžko říci, co za vítězství měl dealer Audi na mysli, každopádně při pohledu na čísla světových prodejů se více smát může BMW. Prodeje modré vrtule meziročně vzrostly o 4,2 procent na 2.088.283 kusů. Audi udalo 1.878.100 aut s nárůstem 0,6 procent. Prodejním králem mezi německou trojicí je přesto Mercedes s růstem 9,9 procent a 2.289.344 prodanými kusy.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud