Základní benzinová motorizace u Bentaygy možná nabere úplně jiného významu...
Bentley Bentayga, první SUV od aristokratické automobilky se sportovními kořeny, je v současnosti v nabídne se dvěma motory. Nejsilnější šestilitr W12 po roce doplnil dieselový čtyřlitrový osmiválec. Podle německého Auto,Moto und Sport jej v květnu doplní čistě benzinový osmiválec.
Nejpravděpodobnější jednotkou s touto architekturou je čtyřlitr, který v rámci sdílené platformy MLB také Porsche Cayenne Turbo a Lamborghini Urus. Zatímco u Porsche má 410 kW, v Lamborghini je naladěn na 484 kW.
Byť to v případě opulentního SUV zní zvláštně, s novým motorem by mělo jít o levnější verzi Bentaygy. Výkon se očekává blíž spíše k variantě Porsche, aby v očích zákazníka zůstal vrcholný W12 smysluplný.
Veřejným tajemstvím je také příprava hybridní Bentaygy. Tady by opět mělo jít o sdílení s Porsche. Kompletní pohonné ústrojí by se mělo najít u Panamery E-Hybrid. Vepředu by tedy měl být šestiválec 2.9 se dvěma turbodmychadly, který ve spolupráci s elektromotory nabídne 340 kW a 700 Nm. Navíc dojezd 51 km na jedno nabití. Celkem by se tedy Bentayga prodávala najednou se čtveřicí motorů. To u takové značky není zvykem.