Audi A7 Sportback je jeden z vozů, který nás co do českých cen dlouho napínal, dnes už je ale tajemstvím konec | Audi A7 Sportback

Audi A7 Sportback je jeden z vozů, který nás co do českých cen dlouho napínal, dnes už je ale tajemstvím konec | Audi A7 Sportback

Stejně jako model A8 je zatím dostupný s dvojicí třílitrových šestiválců, které rovněž podléhají novému číselnému označení. | Audi A7 Sportback

Stejně jako model A8 je zatím dostupný s dvojicí třílitrových šestiválců, které rovněž podléhají novému číselnému označení. | Audi A7 Sportback

Vždy se jedná o mild-hybrid, jenže zatímco u čtyřválců, které dorazí později, má palubní síť 12 voltů, o šestiválců je 48 voltů. | Audi A7 Sportback

Vždy se jedná o mild-hybrid, jenže zatímco u čtyřválců, které dorazí později, má palubní síť 12 voltů, o šestiválců je 48 voltů. | Audi A7 Sportback

Levnější variantu představuje turbodiesel 50 TDI, který jsme nedávno otestovali ve vlajkové lodi A8. | Audi A7 Sportback

Levnější variantu představuje turbodiesel 50 TDI, který jsme nedávno otestovali ve vlajkové lodi A8. | Audi A7 Sportback

Standardně se pojí s pohonem všech kol quattro s mezinápravovým diferenciálem a osmistupňovou automatickou převodovkou, má 210 kW a jeho cena začíná na 1.745.900 korunách. | Audi A7 Sportback

Standardně se pojí s pohonem všech kol quattro s mezinápravovým diferenciálem a osmistupňovou automatickou převodovkou, má 210 kW a jeho cena začíná na 1.745.900 korunách. | Audi A7 Sportback

O 40.000 Kč dráž vychází zážehová verze 55 TFSI s 250 kilowatty a 500 newtonmetry. Ta se však musí spolehnout na pohon quattro ultra a sedmistupňovou převodovku s tronic. | Audi A7 Sportback

O 40.000 Kč dráž vychází zážehová verze 55 TFSI s 250 kilowatty a 500 newtonmetry. Ta se však musí spolehnout na pohon quattro ultra a sedmistupňovou převodovku s tronic. | Audi A7 Sportback

V základu dostanete 18palcová litá kola, dvouzónovou klimatizaci, látkové čalounění, přední sedadla s nastavitelnou bederní opěrkou a vyhříváním, přístrojový štít se sedmipalcovým displejem, navigaci MMI s 8,8palcovým displejem, bezklíčové odemykání a startování, diodové světlomety, ovládací prvky s haptickou zpětnou vazbou, progresivní řízení, tempomat s omezovačem rychlosti, upozornění na opuštění jízdního pruhu či elektricky výsuvný zadní spoiler. | Audi A7 Sportback

V základu dostanete 18palcová litá kola, dvouzónovou klimatizaci, látkové čalounění, přední sedadla s nastavitelnou bederní opěrkou a vyhříváním, přístrojový štít se sedmipalcovým displejem, navigaci MMI s 8,8palcovým displejem, bezklíčové odemykání a startování, diodové světlomety, ovládací prvky s haptickou zpětnou vazbou, progresivní řízení, tempomat s omezovačem rychlosti, upozornění na opuštění jízdního pruhu či elektricky výsuvný zadní spoiler. | Audi A7 Sportback

Není toho málo, pak už ale jenom připlácíte. Za největší 21palcová kola Audi Sport je to 88.400 Kč, HD Matrix světlomety vyjdou na 49.000 Kč, nebo 80.800 Kč, pokud žádáte laserovou techniku pro dálkový režim, automatické dojezdy dveří stojí 18.600 Kč, o dvě stovky dráž než sportovní přední sedadla, a pokud byste prahli po komfortním typu, připravte si 72.400 Kč. | Audi A7 Sportback

Není toho málo, pak už ale jenom připlácíte. Za největší 21palcová kola Audi Sport je to 88.400 Kč, HD Matrix světlomety vyjdou na 49.000 Kč, nebo 80.800 Kč, pokud žádáte laserovou techniku pro dálkový režim, automatické dojezdy dveří stojí 18.600 Kč, o dvě stovky dráž než sportovní přední sedadla, a pokud byste prahli po komfortním typu, připravte si 72.400 Kč. | Audi A7 Sportback

 | Audi A7 Sportback

| Audi A7 Sportback

Aktuální nabídka na českém trhu samozřejmě není konečná. Stejně jako u modelu A6, který měl premiéru teprve na ženevském autosalonu, se dočkáme i dvoulitrového čtyřválce 40 TDI (150 kW a 400 N.m), případně šestiválce 45 TDI se 170 kW a 500 N.m | Audi A7 Sportback

Aktuální nabídka na českém trhu samozřejmě není konečná. Stejně jako u modelu A6, který měl premiéru teprve na ženevském autosalonu, se dočkáme i dvoulitrového čtyřválce 40 TDI (150 kW a 400 N.m), případně šestiválce 45 TDI se 170 kW a 500 N.m | Audi A7 Sportback

 | Audi A7 Sportback

| Audi A7 Sportback

 | Audi A7 Sportback

| Audi A7 Sportback

 | Audi A7 Sportback

| Audi A7 Sportback

 | Audi A7 Sportback

| Audi A7 Sportback

 | Audi A7 Sportback

| Audi A7 Sportback

 | Audi A7 Sportback

| Audi A7 Sportback

Stejně jako model A8 je zatím dostupný s dvojicí třílitrových šestiválců, které rovněž podléhají novému číselnému označení. | Audi A7 Sportback
Vždy se jedná o mild-hybrid, jenže zatímco u čtyřválců, které dorazí později, má palubní síť 12 voltů, o šestiválců je 48 voltů. | Audi A7 Sportback
Levnější variantu představuje turbodiesel 50 TDI, který jsme nedávno otestovali ve vlajkové lodi A8. | Audi A7 Sportback
Standardně se pojí s pohonem všech kol quattro s mezinápravovým diferenciálem a osmistupňovou automatickou převodovkou, má 210 kW a jeho cena začíná na 1.745.900 korunách. | Audi A7 Sportback
16
Fotogalerie

Audi A7 Sportback má konečně české ceny! Základ stojí 1.745.900 Kč

Nová generace Audi A7 Sportback byla představena už na podzim loňského roku, české ceny však známe až nyní. Nabídku zatím tvoří dva agregáty – jeden zážehový, druhý vznětový.

Audi A7 Sportback je jeden z vozů, který nás co do českých cen dlouho napínal, dnes už je ale tajemstvím konec. Stejně jako model A8 je zatím dostupný s dvojicí třílitrových šestiválců, které rovněž podléhají novému číselnému označení. Vždy se jedná o mild-hybrid, jenže zatímco u čtyřválců, které dorazí později, má palubní síť 12 voltů, o šestiválců je 48 voltů.

Levnější variantu představuje turbodiesel 50 TDI, který jsme nedávno otestovali ve vlajkové lodi A8. Standardně se pojí s pohonem všech kol quattro s mezinápravovým diferenciálem a osmistupňovou automatickou převodovkou, má 210 kW a jeho cena začíná na 1.745.900 korunách. O 40.000 Kč dráž vychází zážehová verze 55 TFSI s 250 kilowatty a 500 newtonmetry. Ta se však musí spolehnout na pohon quattro ultra a sedmistupňovou převodovku s tronic.

V základu dostanete 18palcová litá kola, dvouzónovou klimatizaci, látkové čalounění, přední sedadla s nastavitelnou bederní opěrkou a vyhříváním, přístrojový štít se sedmipalcovým displejem, navigaci MMI s 8,8palcovým displejem, bezklíčové odemykání a startování, diodové světlomety, ovládací prvky s haptickou zpětnou vazbou, progresivní řízení, tempomat s omezovačem rychlosti, upozornění na opuštění jízdního pruhu či elektricky výsuvný zadní spoiler.

Není toho málo, pak už ale jenom připlácíte. Za největší 21palcová kola Audi Sport je to 88.400 Kč, HD Matrix světlomety vyjdou na 49.000 Kč, nebo 80.800 Kč, pokud žádáte laserovou techniku pro dálkový režim, automatické dojezdy dveří stojí 18.600 Kč, o dvě stovky dráž než sportovní přední sedadla, a pokud byste prahli po komfortním typu, připravte si 72.400 Kč. To je ale pouze malý výčet prvků z oficiálního ceníku, který má celkem 23 stran.

Aktuální nabídka na českém trhu samozřejmě není konečná. Stejně jako u modelu A6, který měl premiéru teprve na ženevském autosalonu, se dočkáme i dvoulitrového čtyřválce 40 TDI (150 kW a 400 N.m), případně šestiválce 45 TDI se 170 kW a 500 N.m. Chybět by nakonec neměly ani verze S7 Sportback a RS7 Sportback.

Audi A7 Sportback - technická data a ceny na českém trhu
Motor 50 TDI quattro 50 TFSI quattro ultra
Zdvihový objem [cm3] 2967 2995
Válce/ventily 6/4 6/4
Největší výkon [kW/min] 210/3500-4000 250/5000-6400
Točivý moment [N.m/min] 620/2250-3000 500/1370-4500
Převodovka 8A 7A
Max. rychlost [km/h] 250 250
Zrychlení 0-100 km/h [s] 5,7 5,3
Komb. spotřeba [l/100 km] 5,5 6,8
Základní cena [Kč] 1.745.900 1.785.900

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud